Gå til innhold

Skam ... igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så komplisert. Isak er redd Eskil er sint på ham pga det han sa i pride-klippet. Fyren i køen hørtes ut som Even, derfor ble Isak satt ut. Klippet før pausen var en trailer, et frampek på noe som kommer til å skje.

Trodde fyren i køen var kattehookern jeg. Og at han syntes det ble kleint fordi han gikk til angrep på kompisen på den festen. Var det bare en som lignet?

Anonymous poster hash: 58f9d...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde fyren i køen var kattehookern jeg. Og at han syntes det ble kleint fordi han gikk til angrep på kompisen på den festen. Var det bare en som lignet?

Anonymous poster hash: 58f9d...bb4

Ja, han bare lignet.

Skrevet

Uff Eskild er altfor på synes jeg :( spørs om han ikke er keen :/ men han er jo 4 år eller noe eldre i serien da, så synes egentlig han er for gammel for isak,men ser dessverre ut til at Henrik Holm, han som spiller even kun er med i de 6 første i følge dette stedet her :

http://www.imdb.com/name/nm5476430/?ref_=ttfc_fc_cl_t15

Skrevet

Uff Eskild er altfor på synes jeg :( spørs om han ikke er keen :/ men han er jo 4 år eller noe eldre i serien da, så synes egentlig han er for gammel for isak,men ser dessverre ut til at Henrik Holm, han som spiller even kun er med i de 6 første i følge dette stedet her :

http://www.imdb.com/name/nm5476430/?ref_=ttfc_fc_cl_t15

Men den viser vel bare de episodene som er kommet ut? Det gjør det i hvert fall i andre serier

Anonymous poster hash: aa4d5...ed1

Skrevet

Men den viser vel bare de episodene som er kommet ut? Det gjør det i hvert fall i andre serier

Isak står og bare frem til episode 7

Skrevet

men isak for eksempel står det også episode 7 på,men ikke even

Skrevet

Det er vel fordi man vet helt sikkert at Isak skal være med i episode 7, det er jo hans serie. Når de filmer så tett opp til snuttene/episodene er det jo svært få som faktisk vet hva som skjer fremover. Det er jo litt av poenget.

Anonymous poster hash: 5a5a5...468

Skrevet

Det kan jo bare være at han ikke er med i akkurat den, men kommer senere

Skrevet

Det er ikke så komplisert. Isak er redd Eskil er sint på ham pga det han sa i pride-klippet. Fyren i køen hørtes ut som Even, derfor ble Isak satt ut. Klippet før pausen var en trailer, et frampek på noe som kommer til å skje.

😅 Takk! Hjernen min er seriøst blitt 16 år og lettere dum etter jeg begynte å se serien😂

Anonymous poster hash: feb51...957

Skrevet

😅 Takk! Hjernen min er seriøst blitt 16 år og lettere dum etter jeg begynte å se serien😂

Anonymous poster hash: feb51...957

Min og 😂

Anonymous poster hash: b2d57...713

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig lite med snutter og oppdateringer denne sesongen ?!?!

Vil se mer nååå ;)

Anonymous poster hash: 3525d...b59

Skrevet

Hva sier dere nå da?

Jeg "døde" LITT...

Det er nå vi ser hvor genialt virkemiddelet var med å la oss føle på samme tristhet og usikkerhet som Isak. Mektige greier..

Og legger dere merke til at de har gule gardiner i bakgrunnen?

Anonymous poster hash: 5ea24...221
Skrevet

Hva sier dere nå da?

Jeg "døde" LITT...

Det er nå vi ser hvor genialt virkemiddelet var med å la oss føle på samme tristhet og usikkerhet som Isak. Mektige greier..

Altså.. etter klipp fredag 25.

Skrevet

Hva sier dere nå da?

Jeg "døde" LITT...

Hva er det med gule gardiner?

Skrevet

Hva er det med gule gardiner?

Fra Hjernen er alene klippet

Isak snakker om parallelle univers. At det et sted i et parallelt univers ligger en Isak og en Even, men at en liten detalj er annerledes.

"så de har gule gardiner på rommet da", sier Even

Parallelle Univers har vært en gjenganger i tegningene fra Even til Isak.

Jeg tolker det slik at de n er i det parallelle universet hvor de kunne være sammen.. fordi Isak har blitt sterk nok til å takle et forhold til Even. jeg tror ikke Even ville ha pause for sin egen del - men for Isak sin del. Og når Isak sendte ham meldingen i siste klipp, så skjønte han at han var klar.

Og ja.. jeg vet sånn ca at de ikke er ekte :D :D  Men Julie Andem har en helt fantastisk måte å fortelle på, med så mye symbolikk og åpne scener som kan tolkes. Det er jo en av grunnene til at folk går helt fra konseptet. Og ikke minst de fantastiske skuespillerne. Har aldri sett slik kjemi mellom to skuespillere før. Det er ekte ut.

Skrevet

Er jeg den eneste som røres mer av vennskapet i serien? At gutta støtter han, vil hjelpe han med Even og skyndter seg ut når han kommer?

Anonymous poster hash: 2c744...52a

Skrevet

Er jeg den eneste som røres mer av vennskapet i serien? At gutta støtter han, vil hjelpe han med Even og skyndter seg ut når han kommer?

Nei. (Enkelt og greit. Hahaha...)

Anonymous poster hash: 5a5a5...468

Skrevet

Det er kjemperørende.

Men historien om Isak og Even er også fantastisk.

Så her røres jeg av begge deler. Dialogen mellom vennene i går var fantastisk. Når alle sitter og ser nervøst på telefonen 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...