Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Vi er 5 venninner som bruker å gjøre ting sammens. På fredag var vi ute å spiste og jeg tok regningen så deler vi den via vipps. Men hun ene har nå ikke gjort opp for seg til tross for beskjed/påminnelser. Fikk vite i går at hun også ikke hadde gjort opp med andre for både kino/teater og en konsert billett. Jeg begynne å lure på om hun har økonomiske problemer , men ikke vil si noe til oss om det. Men i alle fall jeg er lettere irritert og har ikke lyst å legge ut for julebord vi skal på med Kiel båten. Billettene er betalt for selve båten, men vi skal jo sikkert shoppe, drikke/spise utenom andre ting. Synes også dette er ubehagelig siden hun heller ikke gir noe beskjed eller sier fra. Vi har god takhøyde mellom oss jenter og hadde selvsagt ikke utelatt henne om det er trøbbel med økonomien, men funnet på noe som var rimeligere å gjøre. Hvordan gå frem nå? Anonymous poster hash: 8105d...aaa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Ring. Si du må ha de med en gang fordi du trenger de. For ettertiden hadde jeg aldri lagt ut noe som helst for henne. La henne ordne seg selv. Selvsagt får hun bli med men hun må ordne billetter og reiser. Jeg hadde vel heller ikke klart å styre meg og sagt klart i fra at man ikke snylter på venninner. Anonymous poster hash: e756b...69c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Ingen går ut å spiser uten å ha penger . Virke som hun utnytter dere Anonymous poster hash: f1d1d...88a
It's all about me Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Da lar dere det være hennes tur å stå for regninga på Kiel turen. Så kan hver og en trekke av de det hun skylder før de viser henne resten. Etter det legger ingen ut for henne lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå