Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Dere som er alene med barn og har lite penger... Hva gir dere barna? Anonymous poster hash: da534...273
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Gavekort på 500kr hver Anonymous poster hash: bc053...804
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Seksåringen får "snø-sparkesykkel". Kjøpt på finn for 150kr. Ubrukt, i eske. Han ønsker seg det. Treåringen får frostfilmen, tusjer og tegneblokk (med Elsa og Anna ). Anonymous poster hash: 5790b...ab5
Lille- MO Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Kjøpte en ridderborg her, kosta ca 160,- og borgen er enorm, med mange riddere, hester m.m.. Lego er det tilbud på hos coop obs, var iallefall sterkt reduserte priser der før helgen. Vurderte også å finne noen fine brukte skøyter på finn(har sett de nesten ubrukt ned i 50,-) sånt kan fint pakkes inn og gis som gave.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg gir brettspill som fellesgave. Har to tette. Her er brettspill ofte 50% nedsatt så man kan få noe ganske stort og flott rimelig. - og så har vi noe nytt å kose oss med i juledagene. I tillegg får de nye votter for det trenger de. Anonymous poster hash: 5cc33...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå