Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hva skriver dere selv? Skriv gjerne inn din siste oppdatering 😊  Anonymous poster hash: e2fa3...6f4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Min siste var at nå var vi tobarnsfamilie.  Det var 3 år siden. Skriver ikke så veldig ofte akkurat.  De jeg irriterer meg på, bare fjerner jeg fra feeden min, om jeg ikke evt fjerner dem som venn.  Anonymous poster hash: e5edc...e51
Anyne Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor er dere på facebook da? Hvis siste oppdatering var for tre år siden?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Irriterer meg sjelden, og da kun over halvkvedete sutrestatuser i stakkars-meg-format som ber om sympati uten å gi opplysninger. Er på face for å følge med på barnas skole- og fritidsaktiviteter, samt lese nyheter etc. Siste status var da vi fikk nr fem for to år siden.  Anonymous poster hash: d859c...204
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor er dere på facebook da? Hvis siste oppdatering var for tre år siden? For å lese på ulike grupper jeg er med i, ulike kjøp og salg-grupper, ulike faggrupper for mine fag osv. Bruker det lite som et sosialt medie, mer som et informasjonsmedie for enkelte av mine interesser.  Er din forutsetning for å være på facebook at man må være aktiv??  Anonymous poster hash: e5edc...e51
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Jeg legger sjelden ut statuser. Men jeg er med i enkelte grupper, og der kan jeg være aktiv.  Anonymous poster hash: 10fec...d37
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor er dere på facebook da? Hvis siste oppdatering var for tre år siden? For å snoke på andre 😆  Anonymous poster hash: 74188...40c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 For å lese på ulike grupper jeg er med i, ulike kjøp og salg-grupper, ulike faggrupper for mine fag osv. Bruker det lite som et sosialt medie, mer som et informasjonsmedie for enkelte av mine interesser.  Er din forutsetning for å være på facebook at man må være aktiv??  Anonymous poster hash: e5edc...e51 Men da kan du vel bare skjule alle vennene dine? Så slipper du den irritasjonen.  Anonymous poster hash: e2fa3...6f4
Anyne Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 For å lese på ulike grupper jeg er med i, ulike kjøp og salg-grupper, ulike faggrupper for mine fag osv. Bruker det lite som et sosialt medie, mer som et informasjonsmedie for enkelte av mine interesser.  Er din forutsetning for å være på facebook at man må være aktiv??  Anonymous poster hash: e5edc...e51 Nei jeg spurte et spørsmål. På disse gruppene er det ikke statusoppdateringer, så dere må jo nødvendigvis bruke facebook til å se andres statuser også for å få det med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå