Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Ble slutt mellom meg å bf for litt over en mnd siden, stor lettelse for meg da jeg har slitt lenge med å komme meg bort. De siste dagene nå har jeg fått veldig god kontakt med en tidligere kompis, å vi har hengt litt sammen siste uken. Nå i helgen endte vi opp med å ha sex, å i natt fikk jeg melding der det sto "Jeg gleder meg til å se deg igjen!" Jeg er sjarmert i senk, men har en liten følelse av at det ikke er helt bra å rote seg borti han da jeg vet at han har røyka litt...han har aldri røyka i mitt nærvær i løpet av de snart 16 årene vi har kjent hverandre. Jeg har jo barn også, å jeg vil ikke at mitt barn skal leve oppi slikt. Jeg er overhodet ikke klar for noe forhold eller noe ennå, å synes det er helt greit å ikke minst spenning i å snike seg rundt sånn vi gjør nå. Men, hva om vi skulle falle for hverandre? Noen som har noen gode råd ? Jeg er sterk motstander av slik form for rus, holder ikke på med noe selv! Kan jeg Evt få han til å kutte ut den slags på noen måte ?? Noen som Evt har vært utfor noe lignende? Tanken min nå er å bare kose meg, ikke ta ting så veldig seriøst, men, han er jo så kjekk! Synd at han 'ødelegger' seg sånn :/ Anonymous poster hash: 5b668...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå