Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 En i familien har nettop fått lappen... eller 3 mnd siden ca. Han strøk ca 10 ganger, pga nerver mest ifølge henne selv. Nå vil hun ta med barnet mitt på 5 år på en aktivitet i dag 09.30. Jeg så hun var oppe kl 04.00. Hvem er vel det uten å drikke? Hun har har ikke barn selv og vet hun er glad i å drikke i helgene. Det vil si hun la seg tidligst 4 da... 4 timer søvn? Så kjøre barnet mitt på vei 100 km/t.... kjenner jeg er usikker på kjøreevnen i utgangspunktet- vet ikke om det er ubegrunnet og feil av meg. Hun strøyk så mange ganger.... barnet gleder seg og jeg aner jo ikke hva jeg skal si om hun ikke skal få hente... hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 4fe8b...313
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Kan du levere barnet på aktiviteten selv? Anonymous poster hash: 1d449...19f
Kjerringa med agurken Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Da hadde jeg selv tilbudt å kjøre den begge. Det er ikke forsvarlig å ha helt nytt førerkort og kombinere det med altfor lite søvn. Dersom det er rus inne i bildet er det særdeles alvorlig og hun burde meldes til politiet hvis du mistenker at hun kjører bakfull. Ruspåvirka mennesker har ingenting bak rattet å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Kan du levere barnet på aktiviteten selv? Anonymous poster hash: 1d449...19f Ja forsåvidt. Men hun kommer da til å kjøre ut selv og barnet blir levert av meg? Hele greia blir flau... Anonymous poster hash: 4fe8b...313
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Ja forsåvidt. Men hun kommer da til å kjøre ut selv og barnet blir levert av meg? Hele greia blir flau... Anonymous poster hash: 4fe8b...313 Bær ærlig. Si at mangel på søvn er like farlig som ruspåvirkning når man kjører. Trenger ikke legge til at hun har strøket en million ganger. Dessuten kan det være et ekstra stressmoment å ha barn i bilen. Tilby deg å kjøre dem begge, eller be om at aktiviteten utsettes. Anonymous poster hash: 1d449...19f
Mamma_til_2 Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Spør om hun drakk i går, Hvis nei så hadde jeg latt de dra.
Berta_78 Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Ja forsåvidt. Men hun kommer da til å kjøre ut selv og barnet blir levert av meg? Hele greia blir flau... Anonymous poster hash: 4fe8b...313 Sikkerhet for barnet trumfer flau. Si at du kjører barnet fordi du skal ut uansett, og spør om jenta vil sitte på - det ble kanskje litt sent i går? Hvis hun har vært oppe og drukket halve natten, blir hun sikkert bare glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå