Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 ... som både er pen og har god jobb.. Hvordsn unngå å bli "sjalu"?! Hvordan takle det?!... Anonymous poster hash: ad158...c09
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Minn deg selv på alt som ikke var bra i forholdet og vær glad for at du slipper ham. Ikke kast bort tid og energi på sjalusi. Innrøm at det kanskje er vondt om bruddet er ferskt, men ikke gå rundt og vær sjalu. Innse at du og han ikke var riktige for hverandre, og så går du videre. Anonymous poster hash: 87e03...476
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 😚 Ah jeg er kjempeglad for at jeg ikke er med han.. Er det fordi jeg ble avvist som er vanskelig å bære?... Anonymous poster hash: ad158...c09
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Irriterer meg at jeg tenker litt på hva hun tenker om alt... Lit vits å bruke energioperatør det... Anonymous poster hash: ad158...c09
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Ah jeg er kjempeglad for at jeg ikke er med han.. Er det fordi jeg ble avvist som er vanskelig å bære?... Anonymous poster hash: ad158...c09 Jeg vil tro det er det at du ble avvist som gjør det hvis du ikke egentlig vil være med ham. Tenker at du heller skal være glad til for at han har funnet en ny. Spiller da ingen rolle hva hun tenker om ting, det har ingen betydning for ditt liv. Arkiver ham der han hører hjemme - i fortiden din - og ikke følg med på hva han gjør privat i dag. Slett ham fra sosiale medier om dere er venner der. Ikke spør felles kjente om ham. Visk ham ut av livet ditt. Du kan velge å ikke bruke energi på ham og henne. Anonymous poster hash: 87e03...476
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Du har helt rett.. Ikke bruke energi på det.. Han må bare være i livet mitt pga barna. Men prøver å ha minst mulig kontakt.. Fristende å fortelle hvor stor jævel han egentlig er og har vært mot meg. Snytt meg for hundretusener av kroner og virkelig vært dust mot meg. Anonymous poster hash: ad158...c09
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Du har helt rett.. Ikke bruke energi på det.. Han må bare være i livet mitt pga barna. Men prøver å ha minst mulig kontakt.. Fristende å fortelle hvor stor jævel han egentlig er og har vært mot meg. Snytt meg for hundretusener av kroner og virkelig vært dust mot meg. Anonymous poster hash: ad158...c09 Da burde du jo nesten feire at han ikke er opptatt av deg lenger! Kanskje du kan sende den dama et anonymt brev som ikke kan spores tilbake til deg og fortelle at du har fra sikre kilder at han snøt eksdama og mor til hans barn for hundretusener av kroner og at hun derfor bør sikre at hun ikke går inn i noe med ham uten å sikre seg godt økonomisk Normalt tenker jeg at du kunne sagt det direkte, men siden du må forholde deg til ham så er det greit at han ikke kan bevise at det ev. var du som varslet den nye dama. Men det beste er nok om du bare visker ham ut av bevisstheten dine når det kommer til alt annet enn barna. Hadde det ikke vært for ham så ville du ikke hatt akkurat de barna du har, så noe godt kom det likevel ut av forholdet med ham. Greier du å fokusere på det så blir det kanskje også lettere å ikke være bitter. Anonymous poster hash: 87e03...476
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Ja absolutt burde jeg klare å glede meg så mye over barna så jeg ikke blir bitter. Kjedelig at jeg sitter uten noe mens han sitter i et stort hus og reiser hit og dit... Anonymous poster hash: ad158...c09
Kathrine. Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Ta det som et kompliment. Han har god smak og høy standard. Du var den forrige.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 så da har han funnet ei med en godt betalt jobb så han kan snylte på henne. er vel bare de han skal ha henne til da. vær gla du er komt deg vekk😊 Anonymous poster hash: 7e227...d79
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Skjønner hvordan du har det. Glemmer aldri første gang jeg støtte på eksen og nye dama på et kjøpesenter. Ble helt kald og varm i hele kroppen. Fikk så lyst til å vite alt om henne, selv om det var jeg som hadde gjort det slutt med ham og ikke egentlig skulle være sjalu. Var vel ikke sjalu, det var bare rart at han som jeg hadde delt så mye med, hadde et nytt liv som jeg ikke visste noe om..... Rart, det der. Men som mange sier - han høres ut som en dust, så bare tenk at du skal klare deg fint uten ham, gjerne mye bedre. Ha et godt samarbeid om barna, det er viktigst. Anonymous poster hash: 722f5...956
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Da burde du jo nesten feire at han ikke er opptatt av deg lenger! Kanskje du kan sende den dama et anonymt brev som ikke kan spores tilbake til deg og fortelle at du har fra sikre kilder at han snøt eksdama og mor til hans barn for hundretusener av kroner og at hun derfor bør sikre at hun ikke går inn i noe med ham uten å sikre seg godt økonomisk Normalt tenker jeg at du kunne sagt det direkte, men siden du må forholde deg til ham så er det greit at han ikke kan bevise at det ev. var du som varslet den nye dama. Men det beste er nok om du bare visker ham ut av bevisstheten dine når det kommer til alt annet enn barna. Hadde det ikke vært for ham så ville du ikke hatt akkurat de barna du har, så noe godt kom det likevel ut av forholdet med ham. Greier du å fokusere på det så blir det kanskje også lettere å ikke være bitter. Anonymous poster hash: 87e03...476 Hjelpe og trøste... Finnes det virkelig sånne mennesker!! Anonymt brev... 😱 Anonymous poster hash: a79c0...211
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 Hjelpe og trøste... Finnes det virkelig sånne mennesker!! Anonymt brev... 😱 Anonymous poster hash: a79c0...211 Dessverre så gjør det faktisk det. Ikke rart at det er mye konflikter. Anonymous poster hash: 19d5a...7b9
Odd Molly Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 Det er vel heller den nye kjæresten som er sjalu på deg. Du og din x har hatt et liv sammen og dere har barn sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå