Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg ønsker ikke det. Men har skjønt at jeg må pga takler ikke barnet hans. Hvordan går frem? Det blir vondt. Anonymous poster hash: 427c0...12d
LilleVilje Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Hva er det som gjør at du ikke takler barnet hans, da? Er det store, grunnleggende ting, så gjør du helt rett i å gå. Men er det små irritasjoner, går det kanskje an å jobbe med? Uansett har jeg tro på ærlighet, men uten å sverte barnet. Si at du ser dette ikke fungerer, og at du tror det beste er å gjøre det slutt. Så ser du hva du får til respons.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Hvordan? Du pakker sakene dine og flytter..... Anonymous poster hash: eaa68...f1b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Si at du føler at rollen som stemor er blitt mye mer utfordrende enn du trodde det skulle bli og at du kjenner at du ikke takler det lenger, og at det derfor er bedre for dere alle at du og han avslutter forholdet? Det er ærlig, uten at du sverter barnet. Anonymous poster hash: cecfd...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå