Gå til innhold

Er det bare jeg som er hårsår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

11-åringen har bursdag og har invitert fem kamerater. Jeg har sendt ut invitasjon på sms. Fire mødre har svart, takk for invitasjon, xxx kommer.

En mor skrev at hun regnet med xxx ville, men han var ikke hjemme så hun skulle spørre han i morgen.

Altså, hos oss er det slik at om vi ikke skal noe veldig spesielt, så drar barna i bursdag når de er invitert. De får ikke noe valg. Skal 11-åringen få slippe da, om han ikke har Lyst til å dra?

Dette er nære venner også, så for meg er det en selvfølge å takke ja, når barnet blir invitert til en av de nærmeste vennene sine...

Anonymous poster hash: daaa4...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det også en selvfølge, men jeg hadde ikke takket ja uten å snakke med den som er bedt. Jeg hadde antagelig ventet med å svare til han var tilbake.

Anonymous poster hash: fed27...6e7

Skrevet

Hos oss er det også en selvfølge, men jeg hadde ikke takket ja uten å snakke med den som er bedt. Jeg hadde antagelig ventet med å svare til han var tilbake.

Samme tenkte jeg

Anonymous poster hash: aad45...f78

Skrevet

Jeg har aldri til dag dato tvingt datteren min å reise i en bursdag hvis hun ikke har lyst.

Skal sies at hun ofte kommer gråtende hjem fra bursdag fordi hun bli mye mobbet av diverse grunner, men jeg hadde ikke tvingt henne uansett. Ser ikke helt poenget med å sende henne til noe hun ikke har lyst til. Da blir jo stemningen deretter. Barn har ikke evnen til å late som, og sette på seg et smil..

Anonymous poster hash: dfc25...3f1
Skrevet

Jeg har aldri til dag dato tvingt datteren min å reise i en bursdag hvis hun ikke har lyst.

Skal sies at hun ofte kommer gråtende hjem fra bursdag fordi hun bli mye mobbet av diverse grunner, men jeg hadde ikke tvingt henne uansett. Ser ikke helt poenget med å sende henne til noe hun ikke har lyst til. Da blir jo stemningen deretter. Barn har ikke evnen til å late som, og sette på seg et smil..

Anonymous poster hash: dfc25...3f1

Som sagt er dette nære venner som ikke mobber hverandre.

Hi

Skrevet

Samme tenkte jeg

Anonymous poster hash: aad45...f78

Og om poden ikke hadde hatt lyst? Funnet på en "hvit" en? Eller da sagt han ikke hadde lyst?

Her i huset går man, når man er invitert om man ikke har en god grunn til å utebli!

Så enig med hi! Det var uhørt. Håper gutten har bedre sosial kompetanse enn moren.

Anonymous poster hash: 55d8d...865

Skrevet

Da er det nok bare jeg som er hårsår.

Hi

Skrevet

Her tror jeg du overanalyserer noe fryktelig... hun svarer jo bare at hun skal høre med han når han kommer hjem, og at hun regner med at han vil 😊

Det kunne jeg også ha svart! Det betyr jo ikke at han ikke kommer! Og det betyr helller ikke at guttungen skal få velge, helt normalt å snakke om en invitasjon med barnet før man takker ja!

Anonymous poster hash: a107b...413

Skrevet

Her tror jeg du overanalyserer noe fryktelig... hun svarer jo bare at hun skal høre med han når han kommer hjem, og at hun regner med at han vil 😊

Det kunne jeg også ha svart! Det betyr jo ikke at han ikke kommer! Og det betyr helller ikke at guttungen skal få velge, helt normalt å snakke om en invitasjon med barnet før man takker ja!

Og ja! Du er fryktelig hårsår når du begynner å spekulere, og insinuerer at denne guttungen kan få gjøre hva han vil.

Det er jo kun en mor som vil snakke med sønnen før de takker ja. Helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...