Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Uff, har så stygt kjønnsorgan. Leppene er så lang. Ser forferdelig ut. Flere? Jeg er dessverre alene og liker ikke tanken på en ny når jeg ser sånn ut. Anonymous poster hash: 031ae...2b6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 031ae...2b6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Jeg har også lange kjønnslepper, men det er da like normalt som andre varianter. Det er som det er, jeg orker ikke å bruke energi på å psyke ned meg selv ved å kalle det stygt. Om en mann ikke skulle like hvordan jeg ser ut der nede - flott, da har jeg akkurat funnet ut masse om hvordan han er slik at jeg kan unngå ham videre, men det sier ikke noe om hvordan jeg faktisk ser ut! Har forøvrig aldri fått noen negative kommentarer. Jeg er singel også, og det bryr meg ikke det minste i et møte med ny mann Aksepter kroppen din for det den er Anonymous poster hash: ea884...daf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Takk for positiv vinkling på det og svar. 😊 Skal prøve å tenke som deg. Er gjerne ikke det menn tenker på og i hvert fall ikke en sånn jeg ville hatt. Anonymous poster hash: 031ae...2b6
Anyne Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg har ikke, men har hørt flere menn si at det ikke ser så pent ut, men at det er bedre under sex så det må jo være veldig positivt!
Berta_78 Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Jeg anbefaler deg å lede denne: https://perpelle.net/2016/10/04/bollemusa-flaggermusa-og-plastikkirurgen/
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg anbefaler deg å lede denne: https://perpelle.net/2016/10/04/bollemusa-flaggermusa-og-plastikkirurgen/ Denne artikkelen er så bra at jeg synes du skal legge den ut som eget innlegg! Dette er noe kvinner, mødre og tenåringsdøtre absolutt bør lese! Veldig viktig for at kvinner skal få et normalt forhold til sitt underliv. Anonymous poster hash: ea884...daf
Berta_78 Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Denne artikkelen er så bra at jeg synes du skal legge den ut som eget innlegg! Dette er noe kvinner, mødre og tenåringsdøtre absolutt bør lese! Veldig viktig for at kvinner skal få et normalt forhold til sitt underliv. Anonymous poster hash: ea884...daf Takk, enig egentlig :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Ikke meningen å reklamere for operasjon nå, for jeg håper du finner en måte å være fornøyd med deg selv på. Det er det aller beste! Men selv klarte jeg ikke det, og valgte å legge meg under kniven til slutt. Kjempefornøyd med resultatet, ingen komplikasjoner. Litt blakkere, dog. Så om det _virkelig_ plager deg, ville jeg vurdert en operasjon. Jeg tenker litt slik at det er ingen grunn til å plages og skamme seg over noe som kan fikses på i løpet av en times tid Anonymous poster hash: 23414...eb9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Takk for svar og link., Jeg er godt voksen og har to barn. Så ikke sånn ut før. Liker det overhode ikke. Men er gjerne for pysete til å tørre å gjøre noe med det. Men disse lange leppene er ikke særlig fint. Uff. Anonymous poster hash: 031ae...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå