Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Et av barna våre skal sitte på med en annen familie til et idrettsstvne i morgen. Vi kjenner dem ikke godt. Det er ca 1 time å kjøre hver vei. Hvor mye bensinpenger sender vi med? Anonymous poster hash: d257e...980
amandine Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Jeg forventer ikke bensinpenger når vi har med andres barn, jeg sender ikke med heller om mine sitter på. Jeg sender med til ferge eller sånt og lommepenger til barnet evt. Det går opp i opp, neste gang er det du som har med deg en ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå