Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Har nokon opplevd at delte magemuskler etter et svangerskap går tilbake/ belter seg etter neste? Har veldig tydelig rektusdiastase etter fødsel for 2, 5 år sidan.samt navlebrokk.har harr ryggproblemer som følge av dette.pent er det heller ikkje. Har no fått et til barn for 1 mnd sidan med ks. Kan dei plutseleg gå tilbake denne gongen? Nokon som har erfaring? Anonymous poster hash: b4271...233
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Dytter Anonymous poster hash: b4271...233
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Ja, jeg har hatt utstående mage og mellomrom mellom magemusklene siden første graviditet for 7 år sidrn. Etter andre fødsel var det likedan, men i tredje graviditet gikk jeg til fysioterapeut som var ekspert på bekken (hadde kraftig bekkenløsning) og da trente jeg magen litt også. Fortsatte i behandling etter fødsel, og nå (7 mnd etter) har jeg pr def ikke delte magemuskler! Litt utstående mage fortsatt, men mye bedre! Har fått en drl øvelser for kjernemuskulaturen som jeg gjør flere ganger i uka. Anonymous poster hash: 87360...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå