Gå til innhold

Har du en bamse å anbefale til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en ganske liten bamse, er så redd for at han skal få den over ansiktet når han sover. Den må være myk og god, uten påsydde øyne, og kunne vaskes i maskin. Og helst ikke for dyr 😜

Noen tips? Babyen er 6 mnd.

Anonymous poster hash: ec8e1...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på jakt etter en ganske liten bamse, er så redd for at han skal få den over ansiktet når han sover. Den må være myk og god, uten påsydde øyne, og kunne vaskes i maskin. Og helst ikke for dyr 😜

Noen tips? Babyen er 6 mnd.

Anonymous poster hash: ec8e1...bb3

Jeg kan anbefale denne. Den er veldig myk. Vi hadde først denne lille. Perfekt følge i vogn og seng. Kan ikke komme over ansiktet. Kjøpte en større versjon litt senere. Har vasket den på 60 gr utallige ganger. Gutten min gned ørene til kaninen mellom fingrene og sovnet av det.

http://www.lekekassen.no/kaloo/kaloo-gul-plysjkanin-12-cm-21-9694776-gul

Anonymous poster hash: 3a102...3d2

Skrevet

Ikke gjør barnet avhengig av noe som ikke kan erstattes om 2 år når barnet er i verste trassalder og har mistet kosebamsen som han/hun ikke klarer å sove uten.

Jeg gav ungene rene gasskluter til å kose med og mistet de en har vi skuffen full og siden de får ren hver dag og en vant til det slipper jeg den skitne ekle bamsen man ikke kan vaske fordi den da lukter feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...