Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Det føles hvertfall slikt . Han vil bli båret rundt 27/7, vil helst ikke ligge alene på gulvet. På dagen ligger han bare å klager. Klager på gulvet, i vognen og hvor enn vi er. Er vi på nye steder er det ok en stund men så kjeder han seg igjen. Han stortrives på storsenteret om vi går hele tiden f.eks, hjemme kjeder han seg så sant ikke brødrene på 3 år og en på 7år er hjemme. Da det bare er oss to er det klaging konstant å jeg blir stresset og gal. Jeg klarer ikke slappe av da han skriker, jeg blir gal i hodet! Han har sovet om nettene men nå som det kommer tenner skriker han eller klager han i 4t om nettene også. Jeg sover lite pga dette her og lunta er kort. Føler meg kronisk sliten selv om mannen stiller opp. Samvittigheten dreper meg. Jeg blir lei meg av å føle at babyen hater å være alene med meg. Han smiler og tulle også men det varer bare kort tid før han sutrer og griner igjen. Er dette normalt? Ingen sv de to andre har vært slik. Håper det blir bedre nå som han så smått begynner å vise interesse for å krabbe. Anonymous poster hash: 02177...749
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Min hadde en periode rundt ni måneder der alt var feil hele dagen. Misfornøyd uansett hva vi gjorde. Nå har hun alltid sovet godt da men jeg ble kjempe sliten av å være sirkusmamma. Det varte vel 2-3 uker. Tror det er ganske normalt, hørt flere si de samme at de hadde en ekstremt utilfreds og utålmodig periode rundt den alderen. Anonymous poster hash: 1d785...b6b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Min var sånn rundt 6 mnd, rett før han knakk krabbekoden. Det er seriøst den mest slitsomme perioden jeg opplevde i permisjonstiden. Alt var galt, klaging og grining hele dagen. Heldigvis gikk det over 😊 Anonymous poster hash: 9d340...252
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Min på 8 mnd er også sånn, og han har krabbet en stund og tenna spratt ut for hvertfall 2 mnd siden... han gråter MYE hjemme, og krever oppmerksomhet.. får han det er han smørblid.. Vet ikke hva som er med han, men mine andre babyer har vært mye mer tilfreds.. føler han ikke har tid til å være baby og helst vil ut og løpe og er frustrert for at han ikke klare det.. Anonymous poster hash: 689d6...b36
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Min har vært akkurat samme, igrunn fra han var 5-6 mnd og til han var rett over året. Følte akkurat som du sier, at han hatet å være alene med meg. Var så misunnelig på alle andre med baby som alltid var hjemme og koste seg hele morgenen og ville ha avtaler før i 12-tiden. Jeg måtte alltid gå ut og gå og gå i et par timer før vi skulle møtes. Lurte så ofte på om det var noe galt, men har kommet frem til at han ikke likte så godt å være baby og var mye utålmodig og frustrert. I tillegg til at han har slitt mye med tenner, så de periodene har vært ekstra ille. Nå er han halvannet og alt har forandret seg, stort sett blid hele dagen og elsker å være hjemme og kose og tøyse med mamma'n sin. I tillegg fikk han sin 8.tann i går, og da var det kun 2 dager med litt misnøye og urolig søvn og så var det over Hold ut - det blir bedre Anonymous poster hash: f9de9...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå