Gå til innhold

Gje meg styrke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt så tjukk at eg vurderar ar å byrje å røyke igjen for å klare å slutte å ete... Det skal eg sjølvsagt ikkje gjere (dyrt er det òg...)!! Men, har de nokre gode triks?

Anonymous poster hash: e713e...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker det best å ha det travelt så jeg ikke har tid til å få lyst til å spise mellom måltidene.

Skrevet

Spis mat som holder blodsukkeret ditt stabilt, da vil du ikke få sånt sug etter alt mulig. Spiser du riktig da vil du slippe suget og som bivirkning vil du også gå ned i vekt.

Masse grønnsaker, nok av gode fettkilder, normale mengder proteiner. Spis bær istedenfor frukt.

Bruk proteinbrød og ikke vanlig brød. La alle måltider være fullverdige mtp. næring.

Drikk nok vann!

Og beveg deg nok.

Begynn å strikke så er hendene dine opptatt på kveldstid også ;)

Anonymous poster hash: f15a0...d2e
Skrevet

Puss tennene med tannkrem med sterk smak etter faste måltid, så får man lite lyst til å småspise etterpå siden alt smaker høgg

Anonymous poster hash: a56db...aa8

Skrevet

Spis mat som holder blodsukkeret ditt stabilt, da vil du ikke få sånt sug etter alt mulig. Spiser du riktig da vil du slippe suget og som bivirkning vil du også gå ned i vekt.

Masse grønnsaker, nok av gode fettkilder, normale mengder proteiner. Spis bær istedenfor frukt.

Bruk proteinbrød og ikke vanlig brød. La alle måltider være fullverdige mtp. næring.

Drikk nok vann!

Og beveg deg nok.

Begynn å strikke så er hendene dine opptatt på kveldstid også ;)

Anonymous poster hash: f15a0...d2e

Takk for svar, hjernen min veit alt dette, men eg strevar med å få tatt meg sammen og å kome igong....

Anonymous poster hash: e713e...759

Skrevet

Puss tennene med tannkrem med sterk smak etter faste måltid, så får man lite lyst til å småspise etterpå siden alt smaker høgg

Anonymous poster hash: a56db...aa8

Hehe måtte le Litt høyt på bussen nå 😅det tipset skal jeg prøve ut! Og ja, alt smaker vondt etter å ha pussa

Anonymous poster hash: 33d6d...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...