Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Mannen var på julebord i går, kom hjem i 05 tiden og har enda ikke stått opp, ba en av ungene om brus og paracet og det fikk han, men derimot når han ba om en tom brusflaske for å tisse på sa jeg nei, stå opp og gå på do. Han har fremdeles ikke kommet opp og snorker som en gal hane. Er så glad det kun er 1 julebord til på min mann før julefreden forhåpentligvis senker seg. Anonymous poster hash: f5828...e98
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Haha! Jeg var og på julebord igår og var i seng kl 4. Våkna 7.30 og da kom minsten inn og hoppa rundt. Jeg sto opp av senga kl 9,men da hadde jo ungene flydd inn og ut. Jeg vet ikke hva jeg er, fyllesyk eller trøtt, men jeg er helt ødelagt!! Holder jeg ut med 3.5 time søvn så burde jaggu mannen din stått opp for leeeenge siden! Han må jo få sove til natta? Anonymous poster hash: 7a551...110
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Mannen var på julebord i går, kom hjem i 05 tiden og har enda ikke stått opp, ba en av ungene om brus og paracet og det fikk han, men derimot når han ba om en tom brusflaske for å tisse på sa jeg nei, stå opp og gå på do. Han har fremdeles ikke kommet opp og snorker som en gal hane. Er så glad det kun er 1 julebord til på min mann før julefreden forhåpentligvis senker seg. Anonymous poster hash: f5828...e98 Brusflaske for å tisse på.....nasty Anonymous poster hash: 2d40c...750
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Ja,man tåler alkohol dårligere jo eldre man blir Anonymous poster hash: 9f62a...b54
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Vi var også på julebord i går, mannen gikk hjem kl ett og jeg kl tre, dårlig form begge to, jeg kom meg etter kl tolv i dag og han kom seg opp nå 😂😂. Anonymous poster hash: bc0aa...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå