Gå til innhold

Sjokk - er gravid med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i går og det viste seg at jeg er gravid med tvillinger. Tredjemann ble plutselig fjerdemann. Har ikke greid å fordøye det hele enda, syns det er overveldende. Det visst to gutter 🙂 noen med erfaringer og gode råde til en vordende tvillingmamma?

Anonymous poster hash: c714b...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Tvillinger er topp! Jeg har tvillingjenter som er nesten voksne. Gikk veldig fint å ha tvillinger, altså. Bare gled deg!

Anonymous poster hash: c36e9...3df
Skrevet

Gratulerer!

Min tredje ble også til tredje OG fjerde. To gutter det også, som nå er 6 år.

Mitt beste råd er: senk skuldrene og ta alt som det kommer.

Ikke hør på alle skrekkhistorier om hvor forferdelig vanskelig og slitsomt tvillinger er. Du har to barn fra før og vet hva det vil si å håndtere unger.

Ikke trenger fødselen å være ille heller. Jeg har fem unger og tvillingfødselen var den enkleste av dem alle. Gikk nesten til termin,fødte vanlig og dro hjem dagen etter.

Anonymous poster hash: ea0d0...ee9

Skrevet

Gratulerer så mykje!! Min 3. Vart nr 3 og 4 òg. Det er veldig hektisk, eldste er 5 år, men det er òg heilt fantastisk!!! Det beste råde eg kan gje er å senke skuldrane, tenke at alt er ein fase, dei kjem til å sove heile natta (før eller seinare....) og nyte dei fantastiske augneblinka tvillingar gjer. Også anbefaler eg å ha ein sambuar som ser det som heilt naturleg og logisk å ta sin del av arbeidet 😉.

Anonymous poster hash: f3f5a...f89

Skrevet

Gratulerer så mykje!! Min 3. Vart nr 3 og 4 òg. Det er veldig hektisk, eldste er 5 år, men det er òg heilt fantastisk!!! Det beste råde eg kan gje er å senke skuldrane, tenke at alt er ein fase, dei kjem til å sove heile natta (før eller seinare....) og nyte dei fantastiske augneblinka tvillingar gjer. Også anbefaler eg å ha ein sambuar som ser det som heilt naturleg og logisk å ta sin del av arbeidet 😉.

Men som n du ser, tvillingtåka går utover mangt, bla evna til å skrive rett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...