Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Har aldri hatt kynnere flr, så aner egentlig ikkje om det er det eg ha innimellom nå... Men er akkurat som om eg får mageknip, både fremme i mahen og litt bsk i ryggen... Så varer det en liten stund, så slipper det taket, og så blir det knip igjen.. Og sånn fortsetter det... Er ikke så veldig lenge i mellom.. Og øker ikke i smerte heller.. Når eg beveger meg kjenner eg ikke noe særlig.. Har også slitt veldig med hars mage hele graviditeten. Fra å ha avføring nesten flere ganger for dagen, har eg nå slitt med å få det av meg toppen annenhver dag... Men i dag.. Har eg fått det plutselig akutt at eg må bæsje, og så må eg bare komme meg på do..flere ganger 😂 er ikke flytende som i diare, men kommer lett ut, i forhold til før .. Og er bløtt.. Kan det ha sammenheng med noe? Eller kan ting løse seg opp på slutten? Hehe.. Off, for et tema.. 😂 er 1,5 mnd igjen til termin.. Anonymous poster hash: 1a837...639
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Vet ikke om løs mage og kynnere henger sammen, men løs mage og rier henger hvertfall sammen :-) det er vanlig at magen tømmes før fødsel, så det kan være det som skjer nå. Du får følge med om det tar seg opp, kanskje det er fødsel som er på gang. Anonymous poster hash: ab8eb...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå