Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Mannen min er i pappaperm, skal motta siste utbetaling av foreldrepenger. Han jobber kun i 2 dager i november, og får lønning for de to dagene 9.12. Dvs neste lønning skjer 10.1.17. Det er full lønning. Jeg føler på meg at dette blir en dårlig jul. Tips til hva vi bør gjøre med pengene som kommer i slutten av november? Det skal holde til 10.1.17. Og det er kun 15 000 kr. Jeg får 6000 kr hver 14.dag. Går på aap. Vet ikke om jeg får noe mer i desember? Uansett.. tips til mat vi bør kjøpe så vi har mat i hvert fall i desember? Er det noe som er billig? Smart? Julegaver kan vi glemme mer eller mindre, men jeg har planlagt og gjort ferdig noen i løpet av året. Er glad for det nå. Anonymous poster hash: 5f3cd...188
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Våre faste utgifter er på 8000 kr forresten. + mobilregninger på ca 800 kr. Anonymous poster hash: 5f3cd...188
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Du får 1 skattefri utbetaling i desember. Vær tidlig ute og bestill fra ebay eller alixpress eller noe for å få det til å rekke over ☺ Anonymous poster hash: 77e2a...21b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Du får 1 skattefri utbetaling i desember. Vær tidlig ute og bestill fra ebay eller alixpress eller noe for å få det til å rekke over ☺ Anonymous poster hash: 77e2a...21b Folk ønsker seg kjøkkenting etc, får ikke kjøpt det på ebay. Finner kanskje noen tilbud på Black Friday? Anonymous poster hash: 5f3cd...188
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Forstår jeg rett nå så får han utbetalt foreldrepenger i slutten av november på 15 000kr og du får utbetalt 6000x2 i desember hvor den ene utbetalingen er skattefri. Dere har kun 8800kr i faste utgifter. Dere har jo masse penger til overs da, dere må jo bruke masse penger på tull hvis det ikke strekker til? Anonymous poster hash: 98b68...7d1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Hvorfor føler du at dere får en dårlig jul? Etter faste utgifter sitter dere jo igjen med 18 200kr. Det er jo mye penger! Anonymous poster hash: c607a...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå