Gå til innhold

Har dere regelmessig mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var alltid uregelmessig før jeg fikk barn,varierte mellom 31-55 dager sånn ca..Etter tredje fødsel for 4,5 år siden ble den mere regelmessig og nå ligger den stort sett på 28-29 dager mellom,noen dager 30-31 og noen ganger 27 dager...Men 2 ganger på 6 mnd nå så har den kommet etter 25 dager..Kjenner jeg blir litt bekymret fordi den kommer etter 25 dager,men det er jo bare 3-4 dager før enn det den pleier..

Anonymous poster hash: 614f2...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har hormonspiral, og aldri mensen.

Anonymous poster hash: 9fbc7...8ea

Skrevet

Den er stort sett 28 dager. Men har også hatt kort syklus på 23-25 dager. Det var bare en periode den var så kort da. Har også hatt lengre, men de gangene har jeg nesten visst om på forhånd selv pga mye stress, sykdom etc..

Anonymous poster hash: f909e...a3d
Skrevet

Jupp. 28-30 dager. Bruker ingen prevensjon

Anonymous poster hash: 89078...a45

Skrevet

Betyr vel at du nærmer deg overgangsalderen. Da blir perioden kortere

Anonymous poster hash: a9dc0...d96

Skrevet

Jeg har enda ikke fått igjen mensen etter at jeg fikk minste for 10 mnd siden, men slik var det tidligere hvertfall;

Fra jeg først fikk mensen til jeg var ca 20 år var den veldig regelmessig og kom akkurat den dagen jeg ventet den hver gang.

Så ble den plutselig veldig uregelmessig; varierte fra 28 til 70 dager. Sånn var den frem til jeg ble gravid med første da jeg var 24. Fikk mensen igjen da han var 11 mnd og den var like uregelmessig. Ble gravid igjen med nr to etter 2 år og har som sagt ikke fått den tilbake enda.

Det skal sies at jeg brukte lang tid på å bli gravid begge gangene og jeg har sjelden eggløsning.

Anonymous poster hash: 998d0...76f
Skrevet

Betyr vel at du nærmer deg overgangsalderen. Da blir perioden kortere

Anonymous poster hash: a9dc0...d96

Blir 39 til våren så kan hende jeg nærmer meg den😉

Hi

Anonymous poster hash: 614f2...41f

Skrevet

Jeg er 40 og har alltid hatt rundt 30 dager mellom. Aldri brukt hormonprevensjon.

Anonymous poster hash: ef3c2...2f4

Skrevet

Den var kun regelmessig mellom barn 1 og 2. Før og etter så lever den sitt eget liv. Kan gå en mnd mellom hver gang før dt blutselig går tre mnd mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 25d4d...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...