Gå til innhold

Fikk snapp av erigert penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg aksepterte eit ukjent brukarnamn fordi eg tenkte det sikkert var nokon som kjende meg, fekk så eittpar snappar der vedkomande spurde kva som skjedde. Eg skjønte at eg ikkje kjende denne personen så eg svarte ikkje. Fekk så eit bilde av ein erigert penis med skjeggstubbar rundt. Eg skunda meg å slette vedkomande, men i ettertid ser eg jo kva eg skulle svart:

"Eg er ei dame på 35 år, med fire ungar, lange hengepuppar, kropp på nesten 100 kg og ein sambuar med mykje større tiss enn det du har. Er ikkje kåt nei. Er du? "

At folk vel å sende bilder av kjønnsorgan til kvarandre får vere deira sak, men dei bør no iallefall vere sikre på kven dei sender til.

Anonymous poster hash: 82fde...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Du skulle tatt skjermbilde og lagt det ut et sted.. med "noen som kjenner igjen denne?" 😂😜

Anonymous poster hash: 0a1ed...259

Skrevet

Jeg tror du gjorde helt rett i å skrive det innlegget, HI. Dette er rette plassen å forklare for menn at de må skjerpe seg.

Anonymous poster hash: 5b885...55d
Skrevet

Jeg tror du gjorde helt rett i å skrive det innlegget, HI. Dette er rette plassen å forklare for menn at de må skjerpe seg.

Jepp!!! Nei eg ville vel berre ha utløp for det svaret eg ikkje kom på då eg trengde det. (og alt i der svaret stemmer på meg. Eg prøvar ikkje å mobbe litt tjukke 35 åringar altså!!!)

Skrevet (endret)

En venninne av meg fikk et sånt bilde av en som hun ikke kjenner, med hilsen og takk for en fantastisk helg, jenta mi.

Da hun påpekte at dette nok var feilsendt, fikk hun til svar: Oi. Men er du singel?

Endret av the amazing spidermamma
Skrevet

Het han smoothp et eller annet?

Fikk det jeg og 😆

Anonymous poster hash: 99eda...cef

Skrevet

Het han smoothp et eller annet?

Fikk det jeg og

ALLE har fått sånne bilder. ALLE. Du er ikke unik.

Skrevet

Nei ikke alle! Jeg har ikke fått! :o

Anonymous poster hash: 517b8...ae5

Skrevet

Nei ikke alle! Jeg har ikke fått! :o

Anonymous poster hash: 517b8...ae5

Sikker på det? Du har ikke bare ikke fått det med deg da? Slettet en slik melding uten å ha sett? Til og med moren min har fått og hun er 53!

Skrevet

Sikker på det? Du har ikke bare ikke fått det med deg da? Slettet en slik melding uten å ha sett? Til og med moren min har fått og hun er 53!

Er det verkeleg så vanleg? Kva feilar det folk?? Kva er vitsen med å sende bilde av tissen sin til kreti og pleti? Skjønnar at dette er feil forum å spørje i, men her no så manglar folk innom.

Skrevet

En venninne av meg fikk et sånt bilde av en som hun ikke kjenner, med hilsen og takk for en fantastisk helg, jenta mi.

Da hun påpekte at dette nok var feilsendt, fikk hun til svar: Oi. Men er du singel?

Sukk, somme (mann)folk er altså så, kva skal ein kalle det, optimistiske?

Skrevet

ALLE har fått sånne bilder. ALLE. Du er ikke unik.

Haha, i alle dager! Misunnelig eller?? Hahaha

Skrevet

Haha, i alle dager! Misunnelig eller?? Hahaha

På ei som lyver om at hun aldri har fått dickpics? Nei.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått pikkbilder, men nå legger jeg ikke til ukjente brukere da, kun nærmeste venner og folk fra termingruppa😅

Anonymous poster hash: a722b...dab

Skrevet

Jeg har ikke fått. Da jeg lastet ned Snapchat huket jeg av at bare venner kan kontakte meg og søke meg opp og legge meg til. Syns innlegget til HI er viktig. Alle som har barn med mobiltelefon blir minnet på hvor enkelt det er for fremmede å ta kontakt. gå gjennom innstillingene og sjekk mobiltelefonene deres ofte.

Anonymous poster hash: e1956...a94

Skrevet

Til og min 11 åringen har fått pikkbilder. Hun har huket av for bare venner. Men en gang bestemte jeg meg for å skru på motta fra alle for å sjekke og der poppet det ene pikk bildet opp etter det andre. Blokkerte de etterpå og skrudde tilbake.

Anonymous poster hash: 2bc7c...e54

Skrevet

Når man sender slike bilder til noen man ikke er i et forhold med eller flørter med så mener jeg det er seksuell trakassering.

Menn har funnet en ny arena å trakassere kvinner. De er feige og gjemmer seg bak et nick. Det er jo bare patetisk å bli tent på å sende slike bilder til damer de ikke vet hvem er, damer som ikke har bedt om eller har noe som helst ønske om å få slike bilder. Og de som sender slike bilder til barn - de bør anmeldes!

Til dere som finner slike bilder på barnas telefon - anmeld den som har sendt bildene. Det bør komme saker for å få slutt på dette!

Om kvinner bare godtar dette så kommer det til å bli et verre og verre problem.

(Jeg har heller ikke fått slike bilder.)

Anonymous poster hash: 854f9...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...