Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Er gravid igjen. Baby er bare 3 mnd 😲😲 Hva skjer nå da? Beholde? Har jeg rett på foreldrepenger hvis jeg beholder? Anonymous poster hash: c8bea...da0
LillePunk Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 (endret) Mener du har rett på foreldrepenger ja Om du hadde det med første. Men husk på om du har tatt 80 % nå og tar 80% igjen på neste, så vil du få 80 % av 80 %... så den er litt kjip. Men det er jo bare om det er det du valgte. Gratulerer med graviditet! To tette er slitsomt, men veldig fint og! Endret 19. november 2016 av LillePunk
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Hvis kroppen orker så ja, kjør på! Heldiggris Kjenner mange som har to tette, og ja det er slitsomt, men så ser jeg også hvordan barna har det sammen, veldig fint med så nær alder. Gratulerer og lykke til ! Anonymous poster hash: b96e4...2c0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Tusen takk 😄 er litt i sjokk her 🙈 Er bekymret for økonomien mest nå Anonymous poster hash: c8bea...da0
LillePunk Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Tusen takk er litt i sjokk her Er bekymret for økonomien mest nå Anonymous poster hash: c8bea...da0 Om økonomien er det det står på, så vil det som regel ordne seg på et vis....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Foreldrepenger gir grunnlag for foreldrepenger, men som en annen skriver vil du få 80% av 80% hvis du ikke jobber mellom fødslene. En dum ting er at når du starter permisjon nr 2, slettes det dere evt har igjen av permisjon fra nr1. Hvis du har begge barna hjemme, vil du fra nr 1 blir 1 år, kunne få kontantstøtte (hvis ikke reglene endres). Anonymous poster hash: 911f4...fcd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Takk for svar 😊😊 Hi Anonymous poster hash: c8bea...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå