Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Går det virkelig an? Er det virkelig så mange som ikke klarer å lese av en graviditetstest? Eller som ikke skjønner at de må betale for lyspæra si selv, selv om de leier leiligheten? Og alt mulig privat som blir delt der. Vi var på burger king her om dagen, og satt tilfeldigvis rett ved bekjente av bekjente. Dagen før hadde dama delt info både om bruddet, sexlivet, barnas sovevaner osv på denne gruppen. Hadde hun bare visst at jeg satt og visste alt dette om henne, uten at hun engang vet hvem jeg er. Nettvett finnes det ikke mye av der. Og så mye rart disse administrerende slipper gjennom. Er det for å drite ut folk, eller er de virkelig ikke mer oppegående selv? Hjelpes. Anonymous poster hash: 1b798...240
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Takk for tipset, elsker slikt hjernedød tidsfordriv Anonymous poster hash: 57195...698
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Går det virkelig an? Er det virkelig så mange som ikke klarer å lese av en graviditetstest? Eller som ikke skjønner at de må betale for lyspæra si selv, selv om de leier leiligheten? Og alt mulig privat som blir delt der. Vi var på burger king her om dagen, og satt tilfeldigvis rett ved bekjente av bekjente. Dagen før hadde dama delt info både om bruddet, sexlivet, barnas sovevaner osv på denne gruppen. Hadde hun bare visst at jeg satt og visste alt dette om henne, uten at hun engang vet hvem jeg er. Nettvett finnes det ikke mye av der. Og så mye rart disse administrerende slipper gjennom. Er det for å drite ut folk, eller er de virkelig ikke mer oppegående selv? Hjelpes. Anonymous poster hash: 1b798...240 Og så fort det kommer et kritisk spørsmål eller kommentar blir hele tråden stengt.Det er mange 17-18 åringer der. Anonymous poster hash: e8fad...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå