Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Har gjort alt jeg kan for å senke utgifter og nå er vi en familie på fire som spiser for 2000kr i måneden. Men det hjelper ikke. Vi bor i en storby og må betale 12 000 i husleie. Med en inntekt på 22 000 i måneden og regninger på mange tusen kroner, bare bhg regninga er på 3000,- .. Vet ikke hva jeg gjør. Er helt på gråten, Jeg jobber så hardt for å få det til å gå rundt 😢 Anonymous poster hash: a64dc...218
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Har gjort alt jeg kan for å senke utgifter og nå er vi en familie på fire som spiser for 2000kr i måneden. Men det hjelper ikke. Vi bor i en storby og må betale 12 000 i husleie. Med en inntekt på 22 000 i måneden og regninger på mange tusen kroner, bare bhg regninga er på 3000,- .. Vet ikke hva jeg gjør. Er helt på gråten, Jeg jobber så hardt for å få det til å gå rundt 😢 Anonymous poster hash: a64dc...218 Flytt til et sted der dere tjener mer eller bor billigere. Anonymous poster hash: 65483...eb6
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Hei! Er du aleneforsørger? I såfall vill jeg tatt vare på alle kvitteringer for inntekter og utgifter og bedt om et møte med NAV- er det noe du har gått glipp av, noen stønader du har krav på? Finnes det støtteordninger i forbindelse med julen? Har de noen forslag til løsning på din situasjon? Dersom det ikke finnes noen løsning hos NAV, og dette ser ut til å være en permanent løsning for dere innteksmessig, kan det da være en mulighet for å flytte til et rimeligere strøk, slik at man reduserer utgiftene noe? Skjønner det ikke er noen god løsning å ha det slik du har det nå. ønsker deg masse lykke til, sender seg mange varme tanker og en god klem!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Hvis denne situasjonen ikke er for en periode, så bør du flytte til noe billigere, evt et annet sted. For hvis det er muligheter til å gjøre noe med det, så kan dere jo ikke ha det sånn. Ta kontakt med hjelpeorganisasjoner og be om hjelp, f.eks til mat. Anonymous poster hash: f7a23...c64
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Bostøtte Støtte til barnepass evt redusert barnehagedekning Hjelp oss og hjelpe o.l organisasjoner som deler ut alt fra klær til mat Anonymous poster hash: 9bb6d...507
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 klag på finn,så får du hjelp Anonymous poster hash: 3db8f...11f
Anarkali Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Hvorfor er inntekten bare på 22000? Har du noe du kan selge for å få inn penger kjapt? Det er slett ikke så lett å finne billige boliger i en storby men dere bør da få flyttet hvis dere ikke får økt inntekten. Jobber du eller far deltid eller er arbeidsledige siden inntekten er såpass lav? Kanskje gå over til deltidsplass å spare en tusenlapp i mnd der. Ellers så har jeg liggende masse jenteklær og sko opptil 10 år om dere skulle trenge noe.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #8 Skrevet 19. november 2016 Hvorfor er inntekten bare på 22000? Har du noe du kan selge for å få inn penger kjapt? Det er slett ikke så lett å finne billige boliger i en storby men dere bør da få flyttet hvis dere ikke får økt inntekten. Jobber du eller far deltid eller er arbeidsledige siden inntekten er såpass lav? Kanskje gå over til deltidsplass å spare en tusenlapp i mnd der. Ellers så har jeg liggende masse jenteklær og sko opptil 10 år om dere skulle trenge noe. Det står jo ingenting om at det er to voksne i husholdningen. Hvis hun er alene, så er 22000 helt normal inntekt Anonymous poster hash: f7a23...c64
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 Snylteinnlegg på Finn løser det meste ser det ut som! Anonymous poster hash: 986ad...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå