Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 .. Fått det med dere? Lurer på hvor mange som blir anmeldt av hundeeier for trakassering, og hvilken straff de får! Anonymous poster hash: e680c...fc0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Sett den. Veldig dumt med den trakasseringen,de blir brått "offeret" i saken. Når det er sagt er jeg enig i mye av det som skrives. Når man går inn på Facebook profilen hennes Ser man jo med en gang hva slags type menneske det er. Forferdelig menneske! Anonymous poster hash: e9c3d...787
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Kommer ikke inn på Facebook profilen hennes jeg, selv om jeg vet navnet?! Anonymous poster hash: e680c...fc0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Kommer ikke inn på Facebook profilen hennes jeg, selv om jeg vet navnet?! Anonymous poster hash: e680c...fc0 Ser bare profilebilde og et ul bilde. Er gravid Anonymous poster hash: e9c3d...787
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Så det var ei som la ut videoen på en side for kjøp og salg i Akershus. Orket ikke se på videoen, men nedover kommentarene ble det rene heksejakta. Var snakk om å ta hundene fra dem og melde til barnevernet osv. Anonymous poster hash: 28c7f...74d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Ser bare profilebilde og et ul bilde. Er gravidAnonymous poster hash: e9c3d...787 Ja, men du kan vel ikke se bare ut fra det bildet at hun er et forferdelig menneske? Anonymous poster hash: e680c...fc0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Jeg har sett videoen. Reagerte veldig på språkbruken og den aggressive fremtoning hennes, og at hun spyttet hunden i ansiktet. Når du oppfører deg sånn mot levende skapninger er det noe som ikke stemmer.Håper hun får hjelp før det kommer en baby i bilde.. Anonymous poster hash: 50020...723
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Lurer på hvem som filmet det Anonymous poster hash: abbaf...4e6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #9 Skrevet 18. november 2016 Ja, men du kan vel ikke se bare ut fra det bildet at hun er et forferdelig menneske? Anonymous poster hash: e680c...fc0 Joda,man ser godt at den der ikke er god. Anonymous poster hash: e9c3d...787
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #10 Skrevet 18. november 2016 Det jeg reagerer mest på er heksejakta og gapestokken. Forstår ikke folk at det tar enda lenger tid å håndtere saken til dyras beste når de må beskytte disse menneskene. Og at folk mener at det er ok at små barn utsettes for denne mobben, dyra må komme først. Og at mora får takke seg selv for hva de små barna må møte i vinduene sine. Folk hyler og skriker om lover og regler må gjelde alle, samtidig som dem bryter mange selv ved å spre ut navn, adresser, telefonnummer, trusler osv. Det spres rykter ukritisk, og folk tror blindt på det og fortsetter å dele alle mulige plasser det ikke passer seg. Uansett om dette var en engangshendelse eller ei så er det så mange mennesker som viser seg så korte og enkle i denne saken at det er trist for menneskeheten. Jeg blir rett og slett flau på vegne av veldig mange som kommenterer og står i. Heldigvis ser jeg en og annen fornuftig kommentar innimellom som tilsier at det fortsatt finnes håp for mennesker. Anonymous poster hash: bced7...b88
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #11 Skrevet 18. november 2016 Det jeg reagerer mest på er heksejakta og gapestokken. Forstår ikke folk at det tar enda lenger tid å håndtere saken til dyras beste når de må beskytte disse menneskene. Og at folk mener at det er ok at små barn utsettes for denne mobben, dyra må komme først. Og at mora får takke seg selv for hva de små barna må møte i vinduene sine. Folk hyler og skriker om lover og regler må gjelde alle, samtidig som dem bryter mange selv ved å spre ut navn, adresser, telefonnummer, trusler osv. Det spres rykter ukritisk, og folk tror blindt på det og fortsetter å dele alle mulige plasser det ikke passer seg. Uansett om dette var en engangshendelse eller ei så er det så mange mennesker som viser seg så korte og enkle i denne saken at det er trist for menneskeheten. Jeg blir rett og slett flau på vegne av veldig mange som kommenterer og står i. Heldigvis ser jeg en og annen fornuftig kommentar innimellom som tilsier at det fortsatt finnes håp for mennesker. Anonymous poster hash: bced7...b88 Helt enig med deg. Men du ser jo hva slags folk flesteparten der synes å være. Ikke verdens mest opplyste. Anonymous poster hash: e680c...fc0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #12 Skrevet 18. november 2016 Lurer på hvem som filmet det Anonymous poster hash: abbaf...4e6 Det er navngitt hvem som filmet det et sted blant de flere tusen kommentarene. Og vedkommende har forklart seg. Anonymous poster hash: e680c...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå