Gå til innhold

Andre som er alene med barna i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på guttetur og jeg er alene hjemme i helga med lillejenta på 14 mnd. Kjenner jeg ikke liker å være alene her... hadde av en eller annen grunn vært ålreit å høre om andre som og var alene hjemme i kveld :)

Anonymous poster hash: f2389...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er på guttetur og jeg er alene hjemme i helga med lillejenta på 14 mnd. Kjenner jeg ikke liker å være alene her... hadde av en eller annen grunn vært ålreit å høre om andre som og var alene hjemme i kveld :)

Jeg er!

Mannen er på kompiskveld, jeg er alene med barn fra 3-16. Synes det er deilig med sofaen før seg selv og bare slappe av. Hva er det du ikke liker da?

Anonymous poster hash: 35240...519

Skrevet

Jeg blir alene fra i morgen til søndag med datteren vår. Går greit det

Skrevet

Ja, det er jeg hver kveld. Ler godt av damer som synes det er nesten krise at mannen er borte i et par dager. Dere har bare godt av å være litt fra hverandre.

Anonymous poster hash: f5ecc...405

Skrevet

Er alene i gjennomsnitt 5 av 7 kvelder hver eneste uke. Skulle gjerne vært 7 av 7 for min del! Deilig å ha huset for seg selv når ungene er lagt😊

Anonymous poster hash: f689d...436

Skrevet

Skal være hjemme alene med de små i helga fra i morgen tidlig til søndag kveld. Gleder meg!!

Anonymous poster hash: 5473d...592

Skrevet

Ja, det er jeg hver kveld. Ler godt av damer som synes det er nesten krise at mannen er borte i et par dager. Dere har bare godt av å være litt fra hverandre.

Anonymous poster hash: f5ecc...405

Så fint at de kan glede deg da..

Anonymous poster hash: 5473d...592

Skrevet

Ja, er alene i kveld. Mannen er ute med kamerater. Barna, 4 år og 1 år, ligger og sover. Nyter å være hjemme uten mannen innimellom 😊

Anonymous poster hash: 7558c...3d7

Skrevet

Ikke i kveld, men i morgen .

Synes ikke det gjør noe , vi koser oss vi😊

Men vi har 4 barn , så vil ikke si jeg er ensom akkurat😂

Skrevet

Er alene med barnet hver kveld. Stort sett koser jeg meg, men det kan bli litt kjedelig til tider..koser meg selvfølgelig med barnet, men etter ungen er i seng mellom 19-21 hender det at det er litt..vet ikke..stusselig? Heldigvis ikke ofte jeg føler det sånn, kanskje en eller to kvelder i mnd :)

Anonymous poster hash: a6deb...758

Skrevet

Så godt å lese :) Er ikke mannen i seg selv jeg savner... hehe. Men kjenner jeg kan bli litt husredd. Men nå kan jeg tenke på alle dere som og er alene og som nyter det.. så da kanskje jeg får sove litt bedre :)

Er jo godt å være fra hverandre litt. Men hadde vært godt med en som like vel var i hus om noe skulle skje. Er vel bare det..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...