Gå til innhold

Venner jeg kanskje kjenner på Facebook -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer stadig opp personer jg vet hvem er men ikke er venner med eller har felles venner ! Har disse snoka på min profil?

Anonymous poster hash: 9864d...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. På min kommer det helt random personer opp på lista som jeg ikke har hørt om og det er ingen grunn til at disse skal snike på meg

Anonymous poster hash: 15a68...3ef

Skrevet

Det er garantert en del linker på fb som vi ikke vet om. Jeg har opplevd det stadig vekk. Enten er det personer som sniker på profilen, eller så har de koblinger til mail og telefonlister eller ting man selv har googlet på nettet.

Tilfeldigheter kan jeg kjøpe, men det er ikke tilfeldigheter lenger når det skjer så ofte som det gjør på personer som jeg selv ikke snoker på.

Anonymous poster hash: 040e0...c8a
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Hvis ingen snoker er det ingen snokere der. Da får du folk valgt ut etter en algoritme (kan treffe godt nok den). Med det sagt, hvis DU snoker kommer de også opp hos deg som venneforslag.

Anonymous poster hash: f1bcd...49a

Skrevet

Det er garantert en kobling der. Ganske sikker på at en får opp snokere som forslag. Opplevd å få foreldrene opp på forslagslista mi når jeg har barn her i beredskapshjem. Har skjedd 2 ganger, og det har skjedd kun få dager etter at barna er plassert her.

Anonymous poster hash: c6c22...d7c

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at man får snokere opp som verneforslag. Jeg er barnevernspedagog, og får titt og ofte foreldre opp på face som forslag. Foreldre jeg har null kobling til ellers, ingen felles venner. Ofte kommer disse foreldrene opp som forslag når saken er helt ny og jeg aldri har møtt foreldrene før, kun sendt ut innkalling til møte.

Anonymous poster hash: fde20...bb7

Skrevet

Snokere kommer opp! Jeg jobber i nav og får stadig opp folk jeg har hatt med å gjøre i forbindelse med jobb. Det skjer så ofte at det umulig kan være tilfeldig. Og ja, det er folk jeg ikke har noe til felles med utover at jeg har sendt er brev fra nav som er signert med mitt navn.

Anonymous poster hash: e6918...d61

Skrevet

Snokere kommer opp! Jeg jobber i nav og får stadig opp folk jeg har hatt med å gjøre i forbindelse med jobb. Det skjer så ofte at det umulig kan være tilfeldig. Og ja, det er folk jeg ikke har noe til felles med utover at jeg har sendt er brev fra nav som er signert med mitt navn.

Anonymous poster hash: e6918...d61

Men altså... Jeg får ofte brev fra NAV men har da aldri tenkt tanken på å søke opp personen bak brevet på nett?

Skrevet

Men altså... Jeg får ofte brev fra NAV men har da aldri tenkt tanken på å søke opp personen bak brevet på nett?

Ikke du nei, men det betyr da ikke at andre ikke gjør det. Da skattelistene var åpne, snek ikke jeg på disse, men mange rundt meg gjorde det... 

Anonymous poster hash: 7d97f...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...