Gå til innhold

Tips til oss som er vettskremte gravide :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seriøst panikk!!!!!!!!!! Hjelp!!!!!

Anonymous poster hash: e7203...6f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir verre. Bare prøv å tenke deg hvor redd du vil være når ungen er på utsiden.

Anonymous poster hash: 9e517...89f
Skrevet

Det er meningen det skal være sånn, det gjør deg til en god mor ;)

Fra nå og til evig tid vil du alltid bekymre deg for barna dine, det er sånn det er å være mamma.

Anonymous poster hash: ee024...4d4
Skrevet

Det blir verre. Bare prøv å tenke deg hvor redd du vil være når ungen er på utsiden.

Anonymous poster hash: 9e517...89f

Hehe! Værste er det er så sant! Jeg var rimelig tøff i trynet BC (Before Child) og himla med øyene over disse nervøse foreldre som ble stressa av at ungen klatra i treet. Og nå, AC (After Child), er jeg en av de som holder pusten mens ungen leker Tarzan i skogen.

Anonymous poster hash: 990aa...663

Skrevet

Hehe! Værste er det er så sant! Jeg var rimelig tøff i trynet BC (Before Child) og himla med øyene over disse nervøse foreldre som ble stressa av at ungen klatra i treet. Og nå, AC (After Child), er jeg en av de som holder pusten mens ungen leker Tarzan i skogen.

Bare vent til de tar lappen på lett motorsykkel og er ute og freser på en firehjuling som 16-åring, eller går på fest som 18-åring og du ikke helt vet hvor de er eller hvor fulle de er ;)

Skrevet

Redd for å føde eller få barn? Eller redd det skal skje noe.

Vi har alle vært der. Og alle klarer det; du også!

Anonymous poster hash: d1ce6...da9

Skrevet

Tips.hold deg unna Internett.

Ikke Google alt du tenker på.

😉

Skrevet

Bare vent til de tar lappen på lett motorsykkel og er ute og freser på en firehjuling som 16-åring, eller går på fest som 18-åring og du ikke helt vet hvor de er eller hvor fulle de er ;)

Å hjelpes, det hadde jeg fortrengt!

Skrevet

Jeg var redd og bekymret for det meste som gravid, har roet meg mye nå og blitt en ganske avslappet mamma overraskende nok :)

Skrevet

Jeg er egentlig så egoistisk at jeg er redd for mitt liv :/ Er redd for at jeg ikke får studert ferdig, redd for å få en kjip jobb, redd for å savne frihet, redd for å angre på at jeg fikk barn. Oi, jeg må være så jævlig egosentrisk :( :( Alle dere var jo bekymret for barna deres!!! Å nei :( :(

Skrevet

Jeg er egentlig så egoistisk at jeg er redd for mitt liv :/ Er redd for at jeg ikke får studert ferdig, redd for å få en kjip jobb, redd for å savne frihet, redd for å angre på at jeg fikk barn. Oi, jeg må være så jævlig egosentrisk :( :( Alle dere var jo bekymret for barna deres!!! Å nei :( :(

Neida, jeg var også livredd for at jeg skulle angre. Jeg var 27 år da jeg fikk første barnet, var i full jobb, nygift og hadde kjøpt hus, alt lå til rette. Likevel fikk jeg panikk når testen ble positiv, herregud hva hadde jeg gjort, all frihet borte for all tid liksom. Tenk om jeg kom til å angre, tenk om jeg ikke kom til å like å være mamma, tenk om det ble grusomt.....

Helt vanlig dette altså, det er med å forme deg til mamma. Om det er noen trøst har jeg aldri angret, endte opp med å få 4 barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...