Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Han har så mange planer og drømmer om hva han vil gjøre med huset. Rive vegg til soverom, og få en større stue. Rive litt av vegg til kjøkken, få en større åpning. Nytt tak med spotter. Nytt gulv. Gips på alle vegger. Oppe på loftet har vi full åpning, som han vil dele i 2, og la 1 være soverom, og det andre kontor. Vi har en delvis innredet bod, som han vil lage til soverom (mangler vindu) vi må ha rekkverk til trapp. Han vil ha garasje, og gjerne en vinterstue. Også klager han på at eg vil ingenting, altså at det er eg som er hinderet på at han ikke starter. Om 4 mnd får vi vår første baby. Da vi ble gravid, ville han gjøre alt det som er nevnt ovenfor.. men vi har et rom som ble brukt til kontor (av han), nå er det fullt av verktøy og datautstyr. Også er det en fryseboks og et kjøleskap. Som egentlig kan kastes, siden vi har kjøleskap/frys på kjøkkenet. Han kvir seg til å begynne å rydde, for det er mye, og han vet ikke hvor han skal gjøre av det. Egentlig ville han ikke gjøre noe før babyen kom engang, siden han skal sove med oss de første mnd. Nå har han endelig gått med på å gjøre klart det rommet, men som sagt, det tar tid. Også vil han la kjøleskapet og fryseren stå i rommet uansett. Arrrrgh!! Skjønner ikke hva problemet hans er egentlig. Og når eg spør om å hive ut kjøleskapet ( eg kan ta ansvaret ) får eg bare NEI... Måtte bare lufte meg, få ut litt frustrasjon 🙈 Anonymous poster hash: 885e6...aa9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Spør ham om han har tenkt å utsette like mye når babyen blir født? Og hvordan han mener han skal få gjort det bedre når dere begge blir sliten av å ikke sove osv.? Enkelt - sett dere ned sammen, bestem hva han begynner med i helgen, stå tidlig opp i morgen og kjøp det som trengs av materialer og maling og annet. Begynn. Lag en liste i kveld over hva som må gjøres, når det skal gjøres og hvilken rekkefølge. Anonymous poster hash: 68ce9...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå