Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Har prøvd å få fingre mellom musklene. Får ikke det, men kjenner en gløppe. Har aldri kjent etter slikt før etter jeg var gravid, så aner ikke hvordan det skal kjennes ut? Kan jeg bare ta situps? Anonymous poster hash: b7f76...3d7 Anonymous poster hash: 3e6d7...e3b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Akkurat vanlig situps er jo en lite effektiv øvelse uansett. Hvis du er usikker på om du har delte magemuskler kan du spørre legen, en personlig trener eller fysioterapeut f.eks. Men har du litt delte bør du begynne med de indre magemusklene. Vet ikke hva øvelsen heter, men jeg fikk det forklart av min pt: sitt i skredderstilling (bena i kors) og legg deg bakover på gulvet. Løft hodet litt opp (som begybbelsen på en situps) og strekk armene frem mellom beina. Hold litt og senk ned. Dette skal kjennes nederst i magen. Stå på alle fire og trekk inn nederste del av magen. Sideplanke, og etterhvert vanlig planke er mye mer effektiv for magemusklene. Anonymous poster hash: 7edbd...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå