Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Har ikke det selv så må spørre en plass først. Har dere det impulsivt? Tenker på det å være sikker på at tarmen er tom ? Skyller dere tarmen eller går dere bare på do som vanlig? Med eller uten kondom? Med eller uten glidemiddel? Hvilke stillinger fungerer best? *flau og uerfaren * Anonymous poster hash: f07af...bef
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Skyller tarmen først, tar av dusjhodet og spruter inn vann. Så jeg godtar bare analsex når jeg har gjort det. Vi bruker ikke kondom, men massa glidemiddel er et must. Langt vorspill, og rolig i starten. Gled deg, det er superdigg!!! Anbefalwr et vibrerende egg på klitoris samtidig. Anonymous poster hash: 5da73...f3b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Kommer han inni også? Går man på do rett etterpå da? Beklager detaljerte spm. Og hvilke stillinger har man det i?... Anonymous poster hash: f07af...bef
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Her kan det skje relativt spontant. Dvs. Jeg må ha vært på do ikke så altfor lenge før slik at jeg er rimelig sikker på at det ikke er noe der (men både han og jeg vet hva analen vanligvis brukes til, så vi vet at det er en viss fare for at noe blir med ut). Glidemiddel bruker vi, men ikke kondom (burde sikkert det men). Stillinger varierer. Jeg syns det er deilig å starte mens jeg rir. Da kan jeg lettere styre fremdriften, for å si det sånn. Etter vi er godt i gang kan det hende vi bytter stilling, og da syns jeg det er fint å bli tatt i doggy (kjæresten min blir voldsomt tent av det også, siden han ser hva som skjer). Viktig med god tid og god glid. Ett tips er å presse litt utover når han trenger inn i deg først. Det åpner litt opp og gjør det lettere. Anonymous poster hash: 39532...b8e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Kommer han inni også? Går man på do rett etterpå da? Beklager detaljerte spm. Og hvilke stillinger har man det i?... Anonymous poster hash: f07af...bef Kommer utenfor Anonymous poster hash: 5da73...f3b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Spontant (jeg må være kjempekåt og det er alltid jeg som styrer det). Har aldri spylt eller gjort annet enn å tømme meg vanlig og dusje vanlig. Bruker glidemiddel, men ikke kondom. Aldri hatt uhell. Spurter ikke inni meg. Anonymous poster hash: d9731...d43
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Her har han spruta inni meg. Det må jo ut igjen etterpå, men det kommer ikke før jeg går på do. Anonymous poster hash: 39532...b8e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Skyller tarmen først, tar av dusjhodet og spruter inn vann. Så jeg godtar bare analsex når jeg har gjort det. Vi bruker ikke kondom, men massa glidemiddel er et must. Langt vorspill, og rolig i starten. Gled deg, det er superdigg!!! Anbefalwr et vibrerende egg på klitoris samtidig. Anonymous poster hash: 5da73...f3b Spyler du tarmen i dusjen? 😨 blir ikke mye gris? Anonymous poster hash: f39f9...8f0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #9 Skrevet 18. november 2016 Spyler du tarmen i dusjen? 😨 blir ikke mye gris? Anonymous poster hash: f39f9...8f0 Fyller tarmen i dusjen og går så på do selvsagt. Anonymous poster hash: 5da73...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå