Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg var på en fest til en god vennine på festen hennes var det noen andre gode venniner som jeg møtte for første gang.. De var en en hyggelig fest og vi koste oss! Vennina mi hadde fått da masse gaver til kommende babyen som hun skal ha, en av gavene var en babynest som hun fikk av en av vennina si! Hun hadde laget dette selv, to andre jenter på festen bestilte babynest hos henne. Jeg snakket også med henne og var interessert, men sa at jeg ville finne ut først hvordan jeg ville ha det. Vi gikk gjennom noen bilder på Google å titet på baby nest. Vi utvekslet nr og ble enig om at jeg skulle kontakte henne når jeg hadde funnet ut hvordan jeg ville ha min baby nest. 1 uke senere etter festen sender hun meg bildet av en babynest og skriver hei babynestet ditt er ferdig. Ble litt sjokkert å tenkte jeg har jo ikke bestilt den? Hva skjer liksom? Skriver meld til min god vennine å forteller at vennina di som lager de babynestene har lager en til meg uten at jeg har bestilt det? Forteller også henne at jeg ikke syns den hun hadde laget var noe fin, var ikke sånn jeg ville ha det om jeg skylle bestille en.. min vennine sier at "nå setter du meg i dårlig lys hvis du ikke kjøper den" jeg ble veldig lei meg og såret pga det hun sa. tolket det som at hun er bedre vennine med henne enn med meg.. så sier hun du får ordne opp selv men du må svare henne. Jeg ble stresset av min vennine så sender henne en meld spontant (babynest vennina) om at ja jeg har fått meld og babynestet var fint. Hun skriver med er 750 Kr greit? Kødder du med meg tenkte jeg? Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke lyst på det babynestet, føler meg tvunget til å kjøpe det bare for å ikke sette min vennine i dårlig lys... Anonymous poster hash: ac8bd...971
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Når barn får barn... Anonymous poster hash: 3d7ee...179
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Hvorfor ikke bare skrive til denne dama at hun sikkert har forvekslet nummeret ditt med en av de som har bestilt siden du ikke bestilte? At du skrev at produktet var fint og trodde hun bare ville vise deg hva hun kan lage? Du er såret? Ærlig talt... Med det utgangspunktet så lager du denne saken mye større enn nødvendig. Du har ikke bestilt, at hun har tatt feil er noe hun må ta på sin kappe uten at det går utover andre, særlig ikke en tredjepart som ikke er involvert annet enn å holdt en babyshower... Anonymous poster hash: a180a...fc2
Bringebæret Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 "Hei. Jeg har ikke bestilt babynest sv deg enda, så du må nok forveksle meg med en annen. Jeg kommer tilbake til deg om det blir aktuelt å bestille. Mvh ....." Hva med å skrive noe sånt? Ikke gjør det til noe større enn det er....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Det du gjorde feil var å ringe din gode venninne og ta det med henne - hun har da ikke noe å gjøre med en avtale mellom deg og hun som lager disse babynestene! Så her er det du selv som har skapt et dilemma, og du har ingen grunn til å bli såret! Du må være voksen nok til å ta dette med den det gjelder og ikke få din venninne til å snakke på dine vegne. Til hun som lager babynestene skriver du noe slikt som Bringebæret over her foreslo: "Hei, jeg tror du forveksler meg med en av de andre som var i selskapet og bestilte babynest av deg. Jeg sa at jeg ikke er sikker på hvordan jeg ev. vil ha en babynest og om jeg vil ha, så jeg må tenke på det og komme tilbake til deg om jeg skal bestille. Det er sikkert en av de andre som nå venter på den du har laget ferdig. Hilsen..." Anonymous poster hash: 48ab1...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå