Bølleminsten Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hei. Natt til idag begynte jeg å få mensenlingnene sammentrekkninger i magen og litt senere begynte jeg å blø smått, *puttet inn en tampong* nå idag har det fortsatt. Spesielt de smertene. Nå for en time siden var buksa rød og smertene kraftige, så jeg gikk på badet, tok ut tampongen og tisset, mens jeg gråt. Plutselig presset jeg ut masse blod og slimhinner, kan jeg ha spontanabortert? Eller mistet en tvilling? Eller er det bare en kraftig mensen med samme mensensmerter som før? Isåfall var denne annerledes, greit jeg pleier å ha med slimhinner, men denne gangen var det mye. Regnet ut fra første dag i siste mens er jeg ca 7+5. Tok en test idag, den tredje jeg tar. Og den viste en sterkere strek enn de to andre gangene. Skal kjøpe en ny en i morgen og teste til søndag. Men nå er det helg, og jeg rakk ikke legen, var en halvtime på do - rett før legesentret stengte. Lurer på å dra til legen på Mandag uansett, men hva tror dere ? Jeg føler meg fremdeles gravid, bare litt mindre øm i brystene. Jeg vil så gjerne smile igjen! Hilsen ei som er utrolig bekymret.
Mumua Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Det høres ikke helt bra ut, du bør ta en tur til legen på mandag, evt legevakt i helga dersom du føler deg dårlig. Ikke bruk tampong, det øker infeksjonsfaren. Krysser fingrene for deg. Om det har gått galt så skal du vite at det ofte er lettere å bli gravid etter en spontanabort fordi kroppen er i gravid-modus rett og slett. Jeg ble gravid 10 dager etter min andre spontanabort og har nå ei nydelig jente på 1 år Så uansett så vil nok dette ende godt, selv om du kanskje må forsøke igjen Lykke til!
FruMille Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Hvordan gikk det hi? Jeg er opplever det samme, har blødd kraftig 1 uke nå. Skal til ny ultralyd i morgen for å sjekke hva som er igjen inni der. For 1 uke siden så vi hjerte banke tviler på at det er liv, HCG var lavere enn det den burde være også
Bølleminsten Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2016 Hei igjen dere :-) Det var en spontanabort...dessverre. Det er grunnen til at jeg har vært litt fraværende i det siste. Men HCG avtok ganske raskt hos legen. Jeg var ikke langt på vei. Men nå håper jeg på det beste, mensen er 5 dager forsinket og jeg har en liten kul over nipplen i hver bryst, minner om hovene melketjerteler. Føler meg også litt tyngre og tufs akkurat som forje gang.. har en følelse av at noe er anderledes i kroppen.
Ásfríðr Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Krysser fingrene for deg at det lykkes denne gangen
Bølleminsten Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2016 Er det lov å banne? Faen! Nå kom mensen.. men hva kan de kulene i brystet være da tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå