Gå til innhold

Mammatilmichelle bilsikring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har reagert på dette før, men får helt vondt i magen av å tenke på at femårige michelle sitter uten sidestøtte i midten av to barnestoler i bilen deres. At hun har snudd will som ikke er to enda er en ting, men Michelle vil jo bli most i en evt kollisjon. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, kanskje et håp om at hun googler seg selv og ser dette og kanskje tenker seg om. Det er jo nesten sikre døden i en kollisjon for lille jenta. De skal kjøre fra kristiansand til stavanger og det er en veldig risikoutsatt vei... Håper det går bra.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser ikke bloggen, men hun har vel et kommentarfelt? Vil det ikke være enklere å skrive det der enn å håpe at hun googler seg selv og leser det her?

 

Anonymous poster hash: 872bf...f7e

Skrevet

Jeg leser ikke bloggen, men hun har vel et kommentarfelt? Vil det ikke være enklere å skrive det der enn å håpe at hun googler seg selv og leser det her?

 

Anonymous poster hash: 872bf...f7e

Er jo ikke helt amøbe. Det er stengt.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Forstår ikke de foreldrene som bryr seg så lite om sikkerheten til barna sine! 😡😢

 

Anonymous poster hash: ba20f...751

Skrevet

Forstår ikke de foreldrene som bryr seg så lite om sikkerheten til barna sine! 😡😢

 

Anonymous poster hash: ba20f...751

Ikke jeg heller.. Er jo ikke pengene det står på, og bør heller ikke være uvitenhet føler jeg..

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Hvordan vet du det? Bloggen?

 

Anonymous poster hash: a7960...180

Skrevet

Hvordan vet du det? Bloggen?

 

Anonymous poster hash: a7960...180

Nei, leser ikke bloggen så mye men har henne på snap..

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Nei, leser ikke bloggen så mye men har henne på snap..

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Oki bare lurte, ☺.

Uff, Håper virkelig ikke at de havner i en ulykke.

 

Anonymous poster hash: a7960...180

Skrevet

Hvorfor skulle hun bli most?

 

Anonymous poster hash: e061c...467

Skrevet

Sitter du og bekymrer deg for det? Må være tøft



Anonymous poster hash: a7420...2c8
Skrevet

Hvorfor skulle hun bli most?

 

Anonymous poster hash: e061c...467

Kanskje fordi en liten kropp sitter mellom to tunge stoler som vil bli enda tungere i kollisjon?! Har du sett hvordan stolene vrir seg i tester?

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

 

Sitter du og bekymrer deg for det? Må være tøft

 

Anonymous poster hash: a7420...2c8

Nei, ligger så det går fint;-)

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Kanskje fordi en liten kropp sitter mellom to tunge stoler som vil bli enda tungere i kollisjon?! Har du sett hvordan stolene vrir seg i tester?Anonymous poster hash: d87c1...0cb

tyngre! Måtte bare:p

 

Anonymous poster hash: 62f8a...e7e

Skrevet

Hva heter hun på snap?

Annarasmussen heter henne.

 

Jeg også reagerte VELDIG på det. Du ser klart og tydelig at Michelle IKKE sitter i bilstol (eller sete). Hun er fem år, like stor som broren sin på 2 og sitter midt i bilen med med to bilstoler på hver side.

 

En annen ting er at William sitter fremover, men han sitter i det minste i riktig bilstol i forhold til vekt. Anna har selv skrevet at William og Michelle er like i størrelse, både vekt og høyde...

 

Håper det ikke skjer noe med dem.

 

Anonymous poster hash: cf47e...bfe

Skrevet

tyngre! Måtte bare:p

 

Anonymous poster hash: 62f8a...e7e

Hvorfor tyngre? Jeg snakket ikke om vektforholdet mellom stolene og henne. Snakket om at en stol er tung og to stoler er tunge. De er tyngre enn henne ja, men det var ikke poenget.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Hvorfor tyngre? Jeg snakket ikke om vektforholdet mellom stolene og henne. Snakket om at en stol er tung og to stoler er tunge. De er tyngre enn henne ja, men det var ikke poenget.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Ehhh. Fordi det heter tyngre, ikke tungere

 

Anonymous poster hash: df4a5...799

Skrevet

 

Ehhh. Fordi det heter tyngre, ikke tungere

 

Anonymous poster hash: df4a5...799

Kan ikke se jeg har skrevet tungere? Har skrevet at de er tunge, altså de veier MYE. Ikke de veier MER.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Kan ikke se jeg har skrevet tungere? Har skrevet at de er tunge, altså de veier MYE. Ikke de veier MER.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Haha, ser det nå. Det er selvfølgelig skrivefeil.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Skrevet

Annarasmussen heter henne.

 

Jeg også reagerte VELDIG på det. Du ser klart og tydelig at Michelle IKKE sitter i bilstol (eller sete). Hun er fem år, like stor som broren sin på 2 og sitter midt i bilen med med to bilstoler på hver side.

 

En annen ting er at William sitter fremover, men han sitter i det minste i riktig bilstol i forhold til vekt. Anna har selv skrevet at William og Michelle er like i størrelse, både vekt og høyde...

 

Håper det ikke skjer noe med dem.

 

Anonymous poster hash: cf47e...bfe

William og michelle er ikke like høye og tviler de veier like mye.

 

 

Anonymous poster hash: ee43c...1da

Skrevet

hun gjør jo faktisk ikke noe ulovlig, michelle er stor nok til og sitte i en slik stol og William må ikke sitte bakover ennå, er abefalt til 4,men ikke et krav

Skrevet

hun gjør jo faktisk ikke noe ulovlig, michelle er stor nok til og sitte i en slik stol og William må ikke sitte bakover ennå, er abefalt til 4,men ikke et krav

Er ikke ulovlig, men totalt uansvarlig.

 

Anonymous poster hash: eb9cd...fb6

Skrevet

hun gjør jo faktisk ikke noe ulovlig, michelle er stor nok til og sitte i en slik stol og William må ikke sitte bakover ennå, er abefalt til 4,men ikke et krav

Skriver ikke at det er ulovlig, vet det er lovlig men syns det er vanvittig uansvarlig av henne.

 

Anonymous poster hash: d87c1...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...