Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Hva vil dere anbefale? Jeg har en Tab nå. Må kjøpe en til, og vurderer å kjøpe Ipad nå. Hva ville dere valgt? Anonymous poster hash: 163a2...7ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Dytt Anonymous poster hash: 163a2...7ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Sikker på at du vil ha en tab til? Ikke en liten, nett bærbar pc/mac...? Jeg kjøpte tab med tastatur og angrer som en hund. Skulle gitt mye for å bytte den en snerten pc. Just saying. Men det var ikke det du spurte om. I valget mellom android og apple, hadde jeg valgt å kjøre samme operativsystem som på telefonen. Anonymous poster hash: e40a5...718
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Sikker på at du vil ha en tab til? Ikke en liten, nett bærbar pc/mac...? Jeg kjøpte tab med tastatur og angrer som en hund. Skulle gitt mye for å bytte den en snerten pc. Just saying. Men det var ikke det du spurte om. I valget mellom android og apple, hadde jeg valgt å kjøre samme operativsystem som på telefonen. Anonymous poster hash: e40a5...718 Jeg og datteren har brukt samme, nå vil jeg ha en egen. Har Samsung mobil. Hi Anonymous poster hash: 163a2...7ae
tante grusom master of law Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Jeg har begge deler, og synes det er så mye tull med samsungen. Ipaden er det aldri noe problem med. Jeg sier dette selv om jeg alltid kjører android på telefonen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Jeg har begge deler, og synes det er så mye tull med samsungen. Ipaden er det aldri noe problem med. Jeg sier dette selv om jeg alltid kjører android på telefonen. Hva slags tull har du med Samsungen? Har du Samsung mobil og Ipad? Anonymous poster hash: 163a2...7ae
tante grusom master of law Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Hva slags tull har du med Samsungen? Har du Samsung mobil og Ipad? Anonymous poster hash: 163a2...7ae Jeg har huawei mobil og har hatt det i flere år. Super mobil for rimelig penge. Samsungen henger seg så mye opp hos oss. Man må ofte restarte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå