Gå til innhold

Klippe strengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann sa for noen dager siden at han vil klippe strengen.

Jeg har to barn, han har ingen. Ja, vi var enige om at vi ikke skulle få noen barn sammen. Men siden han ikke har egne barn så tenkte jeg det at han muligens kom til å endre mening etterhvert. Nå forsvinner alle håp om det. Selv om jeg egentlig føler meg ferdig med små barn, kjenner jeg på lysten innimellom.

Han sier at han gjør det for min skyld, slik at jeg skal få slippe å dytte i meg hormoner. Nå er jeg litt trist. Hadde ett lite håp om en til i fremtiden.

Anonymous poster hash: 3e0cc...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men si det til han da? Han var jo ærlig med deg fra starten av om at han ikke ønsket egne barn. Det visste du. Nå vil han steriliseres slik at dere ikke trenger å tenke på prevensjon lenger. Virker som du har en veldig gjennomtenkt og god mann. Luft tankene dine for han som sagt. Vil han fremdeles ikke ha barn så er egentlig ingen ting forandret. Klart du kan føle skuffelse, men det er ikke hans feil.

Skrevet

Min mann sa også det etter vi fikk andremann.

Han liker ikke at jeg dytter i meg hormoner hver eneste dag, og siden jeg var ferdig med barn tenkte han at han kunne klippe strengene.

Jeg sa som sant var at jeg syns det var en veldig fin ting at han ønsket å gjøre det for meg, men jeg følte meg ikke helt klar for at han skulle gjøre det riktig enda.

Btw, vi har etter det fått en til og nå er det stopp og ingen mulighet for flere barn

Anonymous poster hash: c3a2b...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...