Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt som går i tredje klasse. Snill, rolig og pliktoppfyllende på skolen. Aldri vært rampete eller gjort noe galt på noen som helst måte på skolen. Leker ikke så mye med de i klassen, men med noen han kjenner godt i klassen under.

Hjemme leker han mest med klassekamerater. Hjemme har han en tendens til å stamme når han blir ivrig(synes det er mer fremtredende enn stotring), dette skjer aldri på skolen.

 

Har alltid slitt rundt middagsbordet. Han har nok aldri vært spesielt glad i varm mat, annet enn pølser. Spiser det han får, men i svært små mengder. Klarer ikke å sitte rolig ved matbordet.

 

I lek blir han fort sur om ikke han får bestemme/styre leken. Dette har vi jobbet mye med, og det har blitt noe bedre, men ser at det fortsatt kan være litt sånn.

 

De på skolen ser ikke noe av dette, og vi er usikre på om dette er noe vi virkelig burde ta tak i, eller om dette er helt normalt. Hva tenker dere? Setter stor pris på innspill.

 

Anonymous poster hash: adf2c...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han er et normalt barn. De skal bruke litt tid på å finne sin egen rolle og tilpasse seg. Det er en del av modningen på veien mot å bli voksen. Høres ut som en fin gutt.

 

Anonymous poster hash: eba4a...282

Skrevet

Har dere forresten mistanke om matallergi? Hvordan spiser han til de andre måltidene?

 

Anonymous poster hash: eba4a...282

Skrevet

Han høres da ut som en helt vanlig og normLal gutt :-)



Anonymous poster hash: f9b2c...366
Skrevet

Takk for svar! Matallergi har vi egentlig ikke tenkt på, for han spiser godt til de andre måltidene, og har ikke magetrøbbel hvert fall. Men det skal jeg ha i bakhodet.

 

HI

 

Anonymous poster hash: adf2c...9e1

Skrevet

Høres normal ut. Gutter er jo ofte litt umodne også. De skal være barnslige og prøve å bestemme . Dette må læres . Så bare reguler dårlig oppførsel underveis så blir han nok ok . De fleste 2. 3 . Klasse gutter jeg kjenner er helt kokko. Sparker, slår, banner og er pyton. Tydeligvis normalt

 

Anonymous poster hash: 2591f...51f

Skrevet

Høres normal ut. Gutter er jo ofte litt umodne også. De skal være barnslige og prøve å bestemme . Dette må læres . Så bare reguler dårlig oppførsel underveis så blir han nok ok . De fleste 2. 3 . Klasse gutter jeg kjenner er helt kokko. Sparker, slår, banner og er pyton. Tydeligvis normalt

 

Anonymous poster hash: 2591f...51f

Guttene i klassen er slik du beskriver. Bråkebøtter uten like(flertallet,ikke alle). Men han her er ikke sånn i det hele tatt. Han blir ukonsentrert når det er mye bråk, og skikkelig sliten, det orker han ikke. Og det blir han på skolen også. Ser det er litt jeg ikke har nevnt i HI, men det er også en del av bildet.

 

 

 

Anonymous poster hash: adf2c...9e1

Skrevet

Kjedelig litt tafatt gutt?

 

Anonymous poster hash: 55a79...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...