Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg er såvidt jeg vet, ikke gravid. Men eggstokkene har murret i 2 uker nå, daglig. Spesielt hvis jeg tar en sigarett. Har også pcos. Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Kanskje fordi kroppen protesterer og prøver å rope ut "røyk er noe dritt","du dreper meg", "du pinner meg","jeg stinker og får ikke puste". Anonymous poster hash: ac1e8...efe
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Kanskje fordi kroppen protesterer og prøver å rope ut "røyk er noe dritt","du dreper meg", "du pinner meg","jeg stinker og får ikke puste". Anonymous poster hash: ac1e8...efe Kanskje du misforsto. Jeg var ute etter seriøse svar :-) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Kanskje du misforsto. Jeg var ute etter seriøse svar :-) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae Hun svarte seriøst. Klart kroppen protesterer mot gift. Hva skal du gjøre med det? Anonymous poster hash: 25e05...268
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Eneste i kroppen som liker røyk er en bitteliten del i hjernen som er blitt avhengig og trenger å bli tilfredsstilt, for resten av kroppen er det en pest og en plage. Anonymous poster hash: 457fc...200
Luksusdyret Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Kanskje du misforsto. Jeg var ute etter seriøse svar :-) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae Ok, mer seriøst - nikotin er skadelig for kroppen. Kroppen din gir deg signaler om at du tilfører kroppen et skadelig stoff. Stopp å gjøre det. Seriøst nok nå?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Det er nok mer tarmene dine som reagerer. Anonymous poster hash: 84e26...f71
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Hadde faktisk forventet noe mer seriøst enn "Røyking er helseskadelig". Jeg har jo mye murringer, men det blir verre av å ta en sigarett. Og det kunne jo være at noen andre med pcos kunne gjenkjenne problemet? Men her har jeg visst overvurdert forumet. Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #9 Skrevet 18. november 2016 Det er nok mer tarmene dine som reagerer. Anonymous poster hash: 84e26...f71 Jepp. Eller så sitter det nok mer i hodet. Eggstokker murrer ikke av misnøye. Anonymous poster hash: b8ecd...369
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #10 Skrevet 18. november 2016 Du bør være glad, du har en kropp som sier høyt og tydelig fra at dette ikke er bra for deg! Som en over sier så er det mer trolig at det er tarmene dine som reagerer på røykingen og som dermed kan presse på eggstokkene. Men røyking gjør også at alle blodårer i kroppen trekker seg sammen og gir dårligere sirkulasjon overalt, også indre organer, så det kan være flere grunner til at du kjenner det. Om du har pcos og røyker og ønsker å bli gravid så vet du hva du bør gjøre. Du vet du uansett bør slutte. Så hva stopper deg? Anonymous poster hash: 8776f...0e3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #11 Skrevet 18. november 2016 Du bør være glad, du har en kropp som sier høyt og tydelig fra at dette ikke er bra for deg! Som en over sier så er det mer trolig at det er tarmene dine som reagerer på røykingen og som dermed kan presse på eggstokkene. Men røyking gjør også at alle blodårer i kroppen trekker seg sammen og gir dårligere sirkulasjon overalt, også indre organer, så det kan være flere grunner til at du kjenner det. Om du har pcos og røyker og ønsker å bli gravid så vet du hva du bør gjøre. Du vet du uansett bør slutte. Så hva stopper deg? Anonymous poster hash: 8776f...0e3 Takk for et voksent svar ;-) Det gir mening. (PS, Jeg har pcos, men jeg prøver ikke å bli gravid. Det var ment som en opplysning) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #12 Skrevet 18. november 2016 Takk for et voksent svar ;-) Det gir mening. (PS, Jeg har pcos, men jeg prøver ikke å bli gravid. Det var ment som en opplysning) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae Bare for å fylle ut enda mer informasjon - det er sammenheng mellom røyking og tarmkreft (uten at dine symptom er symptom på det, bare forklarer at det er en sammenheng mellom røyking og tarmer). Når du røyker så svelger du også ned en del stoffer til mage tarm som også påvirker lokalt der. Det jeg skrev over om at røyking gjør at blodårer trekker seg sammen og gir dårligere sirkulasjon, det kan også gi kramper. Har du planer om å slutte? Bare bestem deg for at NÅ er du røykfri, og så gjennomfører du det Anonymous poster hash: 8776f...0e3
Luksusdyret Skrevet 18. november 2016 #13 Skrevet 18. november 2016 Hadde faktisk forventet noe mer seriøst enn "Røyking er helseskadelig". Jeg har jo mye murringer, men det blir verre av å ta en sigarett. Og det kunne jo være at noen andre med pcos kunne gjenkjenne problemet? Men her har jeg visst overvurdert forumet. Anonymous poster hash: 4cd41...6ae Hva forventet du å høre? At røyking er herlig og sunt og du skal bare fortsette, og at smertene som du har selvfølgelig har en annen årsak? Kroppen gir deg signal om at noe ikke er i orden når du røyker. Slutt å røyke!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Hvordan vet du at det er eggstokkene som murrer? Advarsel; dette er kun synsing. Men pco er jo mye vanncyster. De sprekker jo ofte (noe som kan være ganske vondt). Kan det være at når du røyker, og blodårene da trekker seg sammen, mindre surstoff til kroppen og alt det der, at det trigger noe i forbindelse med de cystene? Anonymous poster hash: bc0d5...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #15 Skrevet 18. november 2016 Du bør være glad, du har en kropp som sier høyt og tydelig fra at dette ikke er bra for deg! Som en over sier så er det mer trolig at det er tarmene dine som reagerer på røykingen og som dermed kan presse på eggstokkene. Men røyking gjør også at alle blodårer i kroppen trekker seg sammen og gir dårligere sirkulasjon overalt, også indre organer, så det kan være flere grunner til at du kjenner det. Om du har pcos og røyker og ønsker å bli gravid så vet du hva du bør gjøre. Du vet du uansett bør slutte. Så hva stopper deg? Anonymous poster hash: 8776f...0e3 Hva stopper alle overvektige fra å slanke seg? Anonymous poster hash: 9b38a...900
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #16 Skrevet 18. november 2016 Hvordan vet du at det er eggstokkene som murrer? Advarsel; dette er kun synsing. Men pco er jo mye vanncyster. De sprekker jo ofte (noe som kan være ganske vondt). Kan det være at når du røyker, og blodårene da trekker seg sammen, mindre surstoff til kroppen og alt det der, at det trigger noe i forbindelse med de cystene? Anonymous poster hash: bc0d5...6ec Takk, var litt det jeg var ute etter her. Jeg har nemlig tenkt litt i samme baner, om det faktisk kan trigge noe i forhold til cystene. Jeg røyker ikke mye, men jeg merker at noe skjer i eggstokkene når jeg velger å ta en sigarett. Det er både tankevekkende og fasinerende på samme tid. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #17 Skrevet 18. november 2016 Hva forventet du å høre? At røyking er herlig og sunt og du skal bare fortsette, og at smertene som du har selvfølgelig har en annen årsak? Kroppen gir deg signal om at noe ikke er i orden når du røyker. Slutt å røyke!!! Har du en dårlig dag? Jeg spør etter sammenheng mellom smerter i eggstokker, pcos og røyking. Hvis jeg gir inntrykk av å ønske svar som glorifiserer røyking, så har du misforstått voldsomt. Anonymous poster hash: 4cd41...6ae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #18 Skrevet 18. november 2016 Hva stopper alle overvektige fra å slanke seg? Anonymous poster hash: 9b38a...900 At de er son deg, late og gidder ikke. Anonymous poster hash: c8ab6...8cc
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #19 Skrevet 18. november 2016 At de er son deg, late og gidder ikke. Anonymous poster hash: c8ab6...8cc Nå er du frekk! Du vet ikke hva du snakker om. Ikke alle overvektige er late. Anonymous poster hash: ab367...27d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #20 Skrevet 18. november 2016 Nå er du frekk! Du vet ikke hva du snakker om. Ikke alle overvektige er late. Anonymous poster hash: ab367...27d Ikke alle nei. Men majoriteten av overvektige er overvektige fordi de spiser for mye og trener for lite. Kjenner en gastrokirurg og han har ennå ikke møtt en gastric bypass pasient som ikke kunne gått ned hvis den var motivert. Anonymous poster hash: c8ab6...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå