Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Vi har flyttet en time unna der vi bodde før så da hadde vi ikke lenger noe barnevakt. Moren til en vennine tilbydde at hun kunne passe småen ved behov eller når de skulle på hytten å det passet å ha sønnen min med. Jeg skulle på julebord på lørdag men så hadde jeg plutselig ikke barnevakt lenger så hun tilbydde å ta sønnen min med på hytten denne helgen Det var jo veldig hyggelig av henne og småen kommer til å elske det! Men bør jeg sende penger med de? Å hvor mye eventuelt? Hun vet at jeg har ganske dårlig råd pga jeg er student. Anonymous poster hash: c8e54...c4d
Stina <3 Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Tror mødrene til mine venninner ikke hadde forventet å få med penger. Vertfall ikke hvis de visste at jeg var student, og det gjør hun helt sikkert siden hun kjenner din sønn godt nok til å ta han med på hytten. Bak en kake, send med en Twistpose, kjøp ett spill eller lignende.
It's all about me Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Skulle de reist på en aktivitet der hadde begynt sendt med penger til det. Men til en vanlig tur på hytta hadde jeg ikke sendt med noe.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Jeg sender ikke med penger(men er du i tvil, så spør), men sender alltid med f.eks. blomst,konfekt/godis,nybakte kanelsnurrer/boller/rundstk. o.l. Anonymous poster hash: 3c36d...e5e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Hvor gammelt er barnet da? Er det sjanse for at de skal på aktiviteter som kino, badeland, slalombakke osv i helgen så hadde jeg garantert sendt med penger. Er det snakk om en 2-åring så hadde jeg sendt med lørdagsgodt, et spill, og en flaske vin til de voksne. Anonymous poster hash: 7f793...e01