Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Halvlang kjole som rekker litt under knærne? Finkjole til fest. Må det være pumps eller kan det gå med ankelboots? Forslag? Jeg er ikke så høy, rundt 1,60 så føler jeg må ha hæler, men hvordan se best/lengst ut? Anonymous poster hash: 75c43...b3a
TPK Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Ankelboots kan fungere, det kommer an på både skoen og kjolen. Er arrangementet på en restaurant nå på vinteren er det greit. Men er det f.eks i eget lokale eller hotell hvor det er garderobe og mulighet for å skifte til pumps ser det absolutt bedt ut.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 Jeg ville ikke gått med ankelboots eller med stropp rundt ankelen om du ønsker å se lengre ut/ ha lengre ben. Ellers enig med hun over, ta pumps om du kan skifte Anonymous poster hash: 496d8...1b0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Kan egentlig ikke skifte, blir litt gåing ute også så føler pumps utgår..bare skikkelig usikker på ankelboots om det går, de er ikke veldig kraftige det ene paret..aldri gått i "så lang" kjole før så usikker på hva som blir bra. Men takk for innspill! Anonymous poster hash: 75c43...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå