Gå til innhold

Plis si at jeg ikke er gal og at dette er helt normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med nr.1 og nr.2 var sexlysten gjennom taket. Eneste jeg tenkte på var sex sex sex, til alle døgnets tider hadde vi sex og i alle hull og posisjoner. Jeg var helt vill :-) (unnskyld detaljer)

 

Mens denne gangen er sexlysten lik -1000%. Vi har ikke hatt sex på nesten 10!!uker:-( stakkars mannen min, ikke har han nevnt det heller å ikke prøver han seg på meg (dette trolig pga alle hormonutblåsningene rettet mot han)

 

Men altså hormonene mine er sånn på styr at jeg egentlig ikke vil ha mannen i samme seng som meg engang. Har liksom fått helt avsmak :-( å det er så skremmende, for jeg elsker han over hele mitt hjerte og ingen tvil om at det er han jeg skal leve med til evig:-) men huff å huff...

 

Det som er aller verst er jo at jeg blir betatt av alle andre føles det som å kunne godt hatt sex med postmann liksom hvis dere forstår. Så har det seg slik at jeg er jo blitt skikkelig tenåringsbetatt av fysioterapeuten min, sånn til de grader! Å jeg vet at det bare er hormonene mine som er i ubalanse nå og at dette går over, men det er så vondt. Føler jeg er utro mot mannen min da jeg ikke har helt vennlige tanker om fysioen. Det hadde jo aldri skjedd noe mellom oss, men er så frustrerende og ubehagelig med disse følelsene:-(

 

Andre som har opplevd lignende eller er jeg helt alene?

Velger å poste anonym tilfelle vond respons.

 

Anonymous poster hash: b44cf...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg er gravid med min første(13+2), så har ikke noe lang erfaring. Før jeg ble gravid hadde vi det jeg vil si er et normalt sexliv, men nå er jeg litt i samme situasjon som deg.

Jeg vil rett og slett ikke ha sex!:S Er usikker på hva det kommer av... Det skal være like normalt å miste sexlysten som at den skyter i været. Jeg syns synd på kjæresten min... Vi har bare hatt sex 3 ganger på 2 måneder.

Jeg har ikke hatt noen tanker om sex med andre folk da, men det er nokk bare hormonene dine som tuller med deg! Ikke tenk så mye på det, det er ikke din feil. Så lenge du ikke kommer til å gjøre noe så er det heller ikke utroskap:)

 

Dette går over og alt blir bra til slutt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du er nok ikke alene😊 med nr.2 hadde vi ikke sex fra guttungen ble unnfanget - til han var 9mnd!!!😂 Det er 18 mnd uten sex, dere. Gikk helt fint, vi er fortsatt godt gift😉 Har faktisk bedre sex nå enn før, kvalitet over kvantitet😅🙌🏻

 

Anonymous poster hash: 84af6...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av svangerskapet mitt, har vi bare hatt sex 3 ganger. Er i uke 28 nå. Har vært hatt hyperemesis, så formen har ikke vært på topp. Nå har bekkenet blitt et stort problem, så sex har begynt å bli smertefullt. 



Anonymous poster hash: 252fc...f69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...