Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Noen tips til å få tømt seg? Begynner å få smerter, spesielt i korsryggen. Skulle nesten tro det var rier. Skulle gjerne ha tømt meg så jeg kan se om smertene stopper. Jeg spiser mat, men kommer meg ikke på do på flere dager. Så jeg vet at systemet har stoppet opp😥 Anonymous poster hash: 666b4...846
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Lactulose er tipp topp for oss høygravide 😊 Veldig fint etter fødsel også! Anonymous poster hash: d1481...dd3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Hmm. Har noe dulphalak liggende. Det er visst det samme. Får prøve det. Sitter på do helt kaldsvett og får ikke ut så mye som ei lita kule engang. Haha uff.. Anonymous poster hash: 666b4...846
Mumua Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Duphalac eller et lite klyster er fasiten. Måtte sette klyster på meg selv da jeg var 39 uker på vei. Kjempelett når man er 97 kg og har låsninger overalt. Men ble litt lettere etter det klysteret Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Takk☺ har bare mikstur, men skal ta meg en god dose nå og så håper jeg det skjer saker imorgen😅 Anonymous poster hash: 666b4...846
Mumua Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Legg klar noe god litteratur, når det først løsner blir du sittende en stund
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Får håpe jeg rekker å levere på skolen og bhg først da😂 Fant noe som heter laxoberal i skapet også. Samme produsent som dulcolax, bare dråper. Står at den ikke er testet på gravide, men ingen farlige virkestoffer heller. Hva tror dere? Noen dråper av den sammen med duphalac? Mulig jeg blir kristen imorra da?😅 Anonymous poster hash: 666b4...846
Mumua Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Får håpe jeg rekker å levere på skolen og bhg først da Fant noe som heter laxoberal i skapet også. Samme produsent som dulcolax, bare dråper. Står at den ikke er testet på gravide, men ingen farlige virkestoffer heller. Hva tror dere? Noen dråper av den sammen med duphalac? Mulig jeg blir kristen imorra da? Anonymous poster hash: 666b4...846 Ta bare Duphalac du, trenger ikke smør på flesk, for å si det sånn. De dråpene er bare for å gjøre avføring myk. Tar du en dose duphalac nå og en imårra tidlig så smeller det nok i løpet av dagen\kvelden
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Ta bare Duphalac du, trenger ikke smør på flesk, for å si det sånn. De dråpene er bare for å gjøre avføring myk. Tar du en dose duphalac nå og en imårra tidlig så smeller det nok i løpet av dagen\kvelden Fornuftig det. Er bare litt halvdesperat og utålmodig til å vente nå kjenner jeg😅 men er egentlig livredd slike midler så kanskje like greit. Takk for gode tips 😄👍 da er det bare å vente på smellet🙈 Anonymous poster hash: 666b4...846
Mumua Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Fornuftig det. Er bare litt halvdesperat og utålmodig til å vente nå kjenner jeg men er egentlig livredd slike midler så kanskje like greit. Takk for gode tips da er det bare å vente på smellet Anonymous poster hash: 666b4...846 Skjønner det, been there, done that! Men nå er det bare å vente. Husk å drikke mye vann for god effekt og mindre turbulens på vei ut Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 Bare sånn hvis du velger dråper; Begynn i det små! 5 dråper eller noe kanskje. Hilsen en som jobber på sykehjem og har havna oppi nok av avføringssjauer de dagene de eldre har fått et par dråper for mye kvelden før Ellers funker f.eks. en god dose lakris for min del om du vil ha noe som smaker bedre Anonymous poster hash: 20ee2...f06
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #12 Skrevet 18. november 2016 Her fungerte kun Microlax (klyster). Duphalac virket kun forebyggende og hjalp ikke da jeg hadde forstoppelse. Laxuberal skal ikke tas som gravid, men fungerte utmerket etter fødselen. Ja - jeg har hatt en del forstoppelse 🙈🙈 Anonymous poster hash: a8385...595
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #13 Skrevet 18. november 2016 Hold deg til duphalac. Det er viktig at du drikker mye (eller normalt da, men ikke lite) når du har tatt det. Ellers kan du kone deg sviskegrøt, det kan gi fart på sakene. Og ha en liten krakk under føttene når du er på do (hvis ikke magen blir i veien), så får du litt mere riktig vinkel på kroppen og det kan komme lettere ut. Anonymous poster hash: e1249...b3c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Yoghurt med mye havregryn, drikk godt med vann og gå en tur. Laktulose forebyggende. Anonymous poster hash: 992ad...ad8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #15 Skrevet 18. november 2016 Takk for svar dere☺ 22 timer etter duphalac uten virkning idag klarte jeg ikke å la være. Tok 7 dråper med laxoberal. Jeg måtte bare få det ut og hadde ikke annet. Det gikk en time hvor jeg kjente store mengder luft flytte på seg. Så kom jeg meg på do. Kaldsvett fikk jeg ut mye luft og noe matrester. Fy så godt det var, men føler jeg ikke har fått tømt meg ennå. Tenkte å ta en ny runde med duphalac ikveld, siden denne virker tregere og mer forebyggende. Det frister med en runde til med laxoberal, en iom at den ikke skal tas av gravide bør jeg vel stå over. Er ihvertfall kvitt de verste smertene😅 Bruker alltid krakk på do🙈 Ellers har jeg ikke turt å spise idag. Orker ikke tanken på å fylle tarmene mer før jeg føler meg litt mer tømt. Men tror dere laxoberal er farlig? Det står jo bare atdet ikke et gjort noe testing av gravide med den. Ingen direkte info om at den ikke skal brukes av gravide. Hmm Anonymous poster hash: 666b4...846
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #16 Skrevet 18. november 2016 Takk for svar dere☺ 22 timer etter duphalac uten virkning idag klarte jeg ikke å la være. Tok 7 dråper med laxoberal. Jeg måtte bare få det ut og hadde ikke annet. Det gikk en time hvor jeg kjente store mengder luft flytte på seg. Så kom jeg meg på do. Kaldsvett fikk jeg ut mye luft og noe matrester. Fy så godt det var, men føler jeg ikke har fått tømt meg ennå. Tenkte å ta en ny runde med duphalac ikveld, siden denne virker tregere og mer forebyggende. Det frister med en runde til med laxoberal, en iom at den ikke skal tas av gravide bør jeg vel stå over. Er ihvertfall kvitt de verste smertene😅 Bruker alltid krakk på do🙈 Ellers har jeg ikke turt å spise idag. Orker ikke tanken på å fylle tarmene mer før jeg føler meg litt mer tømt. Men tror dere laxoberal er farlig? Det står jo bare atdet ikke et gjort noe testing av gravide med den. Ingen direkte info om at den ikke skal brukes av gravide. Hmm Anonymous poster hash: 666b4...846 12, ikke 22 timer🙈 Anonymous poster hash: 666b4...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå