Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hvor mye har dere til overs når alt av faste utgifter er betalt? Da tenker jeg når matpenger og penger til drivstoff o.l også er trukket fra. Anonymous poster hash: dd221...4bd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Nada og niks. Jf. tråden min om tannlegekostnader. Anonymous poster hash: fa71b...3ba
Proktor Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Tja...litt usikker egentlig, for drivstoff varierer og jeg sparer også. Men rundt 10 000.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Et par tusen Anonymous poster hash: 79ad8...5e3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Jeg hadde rundt tre tusen de årene jeg var alene. Det var så slitsomt. Sliter enda med ettervirkningene av det. Sorry, ser nå at du mener ETTER at mat og bensin er betalt. Da hadde jeg ingenting. Anonymous poster hash: 592ff...e69
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Nada. Anonymous poster hash: fdf55...305
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Rundt 11000,-/12000,- Anonymous poster hash: 4bd5a...e77
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Om det ikke er uforutsette utgifter og jeg ikke går på kino eller gjør noe annet luksus kan jeg spare ca 500 kr. Anonymous poster hash: cb91a...a42
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Jeg er heldig og har 15000 til overs hver måned. Jeg shopper dessverre bort en del. Skal bli flinkere til å spare... Anonymous poster hash: e6c13...1d8
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Ingenting. Anonymous poster hash: b95b8...666
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #11 Skrevet 18. november 2016 15000-20000 kr til overs etter faste utgifter. 😊 Anonymous poster hash: b9e06...c4a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #13 Skrevet 18. november 2016 Til vanlig 4000-5000, sparer noe og bruker noe. Men nå er jeg på arbeidsavklaringspenger så nå er det ingenting. Anonymous poster hash: 03bc2...211
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. november 2016 #14 Skrevet 19. november 2016 Mellom 10 000 og 15 000kr til overs. Har et veldig avslappet forhold til penger. Kjøper det jeg har lyst til, men er ikke noe big spender. Trenger ikke bekymre meg, og det er deilig! 😊
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #16 Skrevet 19. november 2016 Ca 2000,- men jeg sløser litt så merker ikke at det er såpass. Skal bli flinkere til å spare. Bruker nok alt for mye på matbutikken. Anonymous poster hash: 83ec5...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå