Gå til innhold

hvem opplevde du den beste sexen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ett forhold, elsker eller ett ons?

Jeg for min opplever det i forholdet jeg er nå.

Anonymous poster hash: 8cef0...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først var han en elsker, nå er han mannen min

Anonymous poster hash: 38abe...5e0

Skrevet

Har aldri fått de store opplevelsene av ons... Bedre med en partner man elsker og er trygg på 😉

Anonymous poster hash: 172cb...8cb

Skrevet

Av mannen jeg bor med nå, han er bare genial i senga, kommer aldri til å gi han videre til noen andre, hahah. Bare tanken på hvor mye dårlig sex jeg har hatt opp gjennom før jeg traff mannen min, sukk.

Anonymous poster hash: e4c0f...8d1

Skrevet

Eksen min. Han var kanonbra i senga, men for mange andre ting jeg ikke kunne leve med. Er gift i snart 15 år med mannen min, men hva gjelder sex er laaangt fra like bra som eksen.

Anonymous poster hash: 9e69c...9eb
Skrevet

Må ha vært Helge

Anonymous poster hash: f24c7...fa3

Skrevet

Har ikke hatt den beste sexen😔 Har vært med 2 stk. Den ene en gang, den andre han jeg er gift med på 17. året.

Angrer på at jeg ikke var mere "om" meg når jeg var yngre🙈😔 hadde vært fint å vite hvordan det virkelig kan være...

Anonymous poster hash: c1418...97a

Skrevet

Delt mellom eksen og samboer. Med eksen var vi mer lekne, ofte sex, bygger opp lenge flere ganger så alt ble spennende. Med samboer får jeg orgasme så og si hver gang, men jeg savner lekenheten og spenningen. Men, begge kandidater var/er jeg i forhold med.

Anonymous poster hash: f767d...f8d

Skrevet

Mannen gjennom 17 år.

Han ga meg dobbelt orgasme i helga. Det har aldri noen andre gjort noen gang.

Anonymous poster hash: 85120...173

Skrevet

Han jeg har hatt som elsker i over ett år nå...

Anonymous poster hash: 636e2...fa0

Skrevet

Meg selv.

Anonymous poster hash: 4c902...34a
Skrevet

Ungdomskjæresten, var sammen fra vi var 18 til 23 år. En helt vannvittig kjemi, helt fantastisk sex, han kunne tenne meg med et blikk gjennom rommet, et kyss fikk hele kroppen til å krible...

Men forholdet var ikke bra, han var for dominant, jeg for underlegen, han var notorisk utro og slett ikke snill.

Endte opp med en snill og god mann, vi har et solid og godt forhold. Men sex'en er helt ordinær, godt men ingen fyrverkeri, det har det aldri vært.

Anonymous poster hash: a112e...d7d
Skrevet

Den tidligere sjefen min. Glemmer det aldri, vi hadde et forhold i ca 1.5 år (kun sex). Det var utrolig bra! Eksen var også veldig, veldig god. 

Anonymous poster hash: 20bb8...2a5
Skrevet

Min beste venn som nå også er mannen min.

Anonymous poster hash: 89ac6...1de

Skrevet

Onset jeg hadde for 3-4 uker siden 😊

Himla god til å kysse, omtenksom, tente meg helt. Digg i senga og lik innstilt når vi delte taxi hjem, gentleman 😊

Anonymous poster hash: eecfb...fdb

Skrevet

Nr 19, som jeg nå har vært sammen med i 15 år. Sexen er ikke like bra nå som de første årene, men mer enn bra nok :)

Anonymous poster hash: eb9a2...01c

Skrevet

Min siste eks. Så bra at jeg er litt bekymret med tanke på om neste mann jeg møter er like god. Er veldig glad i sex, og greier ikke forestille meg halvveis god sex etter å ha opplevd virkelig god sex.

Anonymous poster hash: 491bd...7b4
Skrevet

Uten tvil far til mitt første barn. Gift med annen mann i dag:)

Anonymous poster hash: 448a2...94d

• 1 år senere...
Skrevet
På 18. november 2016 den 0.06, Anonym bruker skrev:

Nr 19, som jeg nå har vært sammen med i 15 år. Sexen er ikke like bra nå som de første årene, men mer enn bra nok :)

Anonymous poster hash: eb9a2...01c

Nr 19, faktisk... Jeg har ikke klart å  holde så god telling på mine..!

Anonymkode: d4b6e...5de

Skrevet

Mannen min. Vi har en vanvittig seksuell kjemi. Tror nok ikke mange tenker det om ham, da han er en veldig sindig og rolig person. Vi har en eller annen form for seksuell kontakt hver dag, og jeg blir tent av ham mange ganger pr dag. 

Anonymkode: 985b1...28f

Skrevet

Far til eldste barnet. Var bare sammen en kort periode, og sexen rakk aldri å bli «kjedelig»... Beste noen gang. (Kan ikke fordra mannen den dag i dag, men sexen var insane den gang). 

Anonymkode: 2c33d...c4c

Skrevet

En fyr jeg datet da jeg var 20 år. Han var 37, og gammel, men fyttikatta å rå han var. Ingen over, ingen ved siden. 

Anonymkode: 64654...7c2

Skrevet

Mannen min.

Men vi ble sammen da jeg var veldig ung, så rakk liksom aldri å teste ut seksualiteten min før vi ble sammen.

Sexen er helt grei, men litt lite spenning og intensitet.

Drømmer av og til om hvordan det ville ha vært dersom jeg fikk bli 20 år og «hot» igjen, uten å være i et forhold. Men lite å gjøre noe med 😉

Skrevet

En knullevenn (gammel skolekamerat) som jeg hadde gjennom 5 år som singel :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...