Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Han: Du var en pen dame! Du holder deg godt! Hvor lenge har du vært singel? Jeg: Tusen takk! Syv år. Han: Unmatched ??? Skulle jeg ha svart, "syv år, men jeg har pult en del underveis", eller noe slikt? Anonymous poster hash: b50bc...cd2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Du spør jo ikke om noe. Han skjønte vel at samtalen med deg ville bli kjedelig. Anonymous poster hash: 99587...e56
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Jeg tenkte umiddelbart at det kunne virke skremmende for han at du har vært singel så lenge. Ville dratt en hvit løgn, eller bare sagt noe sånn som "alt for lenge, og nå er jeg klar for å treffe noen igjen" Blir det noe seriøst ut av det bryr han seg neppe uansett. Anonymous poster hash: af503...7d4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Du spør jo ikke om noe. Han skjønte vel at samtalen med deg ville bli kjedelig. Anonymous poster hash: 99587...e56 Nei nei, det er han som er mannen. Jeg er ei kvinne. Anonymous poster hash: b50bc...cd2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Jeg tenkte umiddelbart at det kunne virke skremmende for han at du har vært singel så lenge. Ville dratt en hvit løgn, eller bare sagt noe sånn som "alt for lenge, og nå er jeg klar for å treffe noen igjen" Blir det noe seriøst ut av det bryr han seg neppe uansett. Anonymous poster hash: af503...7d4 Okei, da svarer jeg det i stedet. Eller lyver. Takk. Anonymous poster hash: b50bc...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå