Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Report: iOS devices have a higher failure rate than Android devices According to the “State of Mobile Device Performance and Health” report issued by Blancco Technology Group for the third quarter (Q3) of the year, iPhones and iPads are failing at a rate of 62 percent worldwide. In comparison, the failure rate of Android devices stands at 47 percent. The report also states that apps crash three times as often on iOS devices compared to Android. According to the report, apps crashed on 65 percent of the surveyed iPhones and iPads, which is significantly worse than the 25 percent of Android devices reported to have crashed. http://www.androidauthority.com/huawei-mediapad-m3-amazon-729604/ Er vel ingen som er så dum å betale for å få noe så ubrukelig som et halvspist eple vel? Anonymous poster hash: 4559f...273
tante grusom master of law Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Haha, du har virkelig en agenda du.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Du er ikkje heilt god! Og btw - eg elskar eplet mitt og byt det aldri ut. Anonymous poster hash: 05912...e05
Serepta Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Hvorfor, HI ??? Jeg har android btw, men ser ikke problemet med at folk har ulike preferanser. Noen kjører Toyota, andre Tesla. So what?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Elsker Apple. Bytter aldri. Anonymous poster hash: 6a9d4...16a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Sist jeg var i USA måtte de som hadde den siste utgaven av Sony enten kaste tlf sin eller la være å fly. Love my Apple. Anonymous poster hash: d599f...ac1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Sist jeg var i USA måtte de som hadde den siste utgaven av Sony enten kaste tlf sin eller la være å fly. Love my Apple. Anonymous poster hash: d599f...ac1 Ikke sony. Samsung. Anonymous poster hash: 1b507...e7b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Går du ut på samme måte mot de som velger et annet bilmerke enn deg også, hva de de som velge en annen gressklipper, snøfreser? Er du like engasjert når noen velger en annen støvsuger? Merkelig greie, at du er så utrolig opphengt i at apple er så dårlig, har du en diagnose? Har forresten andriod selv, men bruker da null energi på at andre velger iphone. Anonymous poster hash: 9725c...fe7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Kos deg med Androiden du, HI. Jeg dømmer deg ikke for det. Og er ellers ikke spesielt interessert i hva du mener om mine mobil-valg. Anonymous poster hash: aa965...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå