Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Skjønner jo at hun har fri siden hun har baby, men han er jo på bilder hele dagen han og. Jobber han ikke? Jeg hadde blitt sprø av å gå oppå hverandre og tråkke hele dagen😂😂 Anonymous poster hash: ba36b...71b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 De er jo nyyyyyyforelska må vite, og koser og styrer stort sett hele dagen Joda, skjønner det går an i den nyforelska-perioden, men det jeg lurer på er hva i all verden denne mannen lever av? Han kan jo ikke ha jobb når han er hjemme med henne hele dagene? Anonymous poster hash: 1e8a9...e18
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 De er jo nyyyyyyforelska må vite, og koser og styrer stort sett hele dagen Joda, skjønner det går an i den nyforelska-perioden, men det jeg lurer på er hva i all verden denne mannen lever av? Han kan jo ikke ha jobb når han er hjemme med henne hele dagene? Anonymous poster hash: 1e8a9...e18 Han har neppe jobb, han kunne jo flytte inn til henne etter at de hadde møtt hverandre to ganger. Virker hvert fall ikke som han pendler mellom Fredrikstad og Arendal så jeg tipper aap. Anonymous poster hash: e1fe6...791
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Hele opplegget er tragikomisk, somom det ikke var ille nok fra før!!! Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Villa MÅ melde seg på et kurs; "hvordan skrive forståelig"....... Anonymous poster hash: 587b0...4e2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Han har vel tatt pappaperm... 😉 De har jo tross kjent hverandre noen uker nå,og han har blitt pappa til barnet.... skal prøve å ikke si så mye mer, men tenker jo mitt om en mann som er hjemme hver dag (*kremt* snylter) Anonymous poster hash: b693c...0e7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Villa MÅ melde seg på et kurs; "hvordan skrive forståelig"....... Anonymous poster hash: 587b0...4e2 Du kunne kanskje gjort henne selskap? Anonymous poster hash: ecaa0...219
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Du kunne kanskje gjort henne selskap? Anonymous poster hash: ecaa0...219 Ser ut til at dere blir minst tre på det kurset? Anonymous poster hash: 6f538...2c2
Musemora Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Ser ut til at dere blir minst tre på det kurset? Anonymous poster hash: 6f538...2c2 😂😂
Frøken_fjong Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Han har neppe jobb, han kunne jo flytte inn til henne etter at de hadde møtt hverandre to ganger. Virker hvert fall ikke som han pendler mellom Fredrikstad og Arendal så jeg tipper aap. Anonymous poster hash: e1fe6...791 Kjenner du de? Siden du vet hvor mange ganger se møttes før de flyttet sammen? 😳
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 Kjenner du de? Siden du vet hvor mange ganger se møttes før de flyttet sammen? 😳 Njaaaa, kommer jo litt anpå hvordan du ser det. Kjenner dem ikke personlig, men leser jo bloggen og det er vel ikke særlig mye som utelates der? Anonymous poster hash: e1fe6...791
Frøken_fjong Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 Njaaaa, kommer jo litt anpå hvordan du ser det. Kjenner dem ikke personlig, men leser jo bloggen og det er vel ikke særlig mye som utelates der? Anonymous poster hash: e1fe6...791 Men det som kommer ut på bloggen til folk er jo ikke hele livet deres, men bare små Glimt . Ja ting har gått fort hos hun, men så lenge de har det bra og barna ikke lider noe nød, så ser ikke jeg noe grunn til å være negativ til alt hun deler på bloggen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Men det som kommer ut på bloggen til folk er jo ikke hele livet deres, men bare små Glimt . Ja ting har gått fort hos hun, men så lenge de har det bra og barna ikke lider noe nød, så ser ikke jeg noe grunn til å være negativ til alt hun deler på bloggen.Hun skriver hvor mange ganger de hadde møttes. Det var det jeg ble spurt om. Anonymous poster hash: e1fe6...791
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 Kjenner du de? Siden du vet hvor mange ganger se møttes før de flyttet sammen? 😳 Pinlig nok skriver hun utfyllende om dette i bloggen sin. Anonymous poster hash: a6ec6...79a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #15 Skrevet 17. november 2016 Men det som kommer ut på bloggen til folk er jo ikke hele livet deres, men bare små Glimt . Ja ting har gått fort hos hun, men så lenge de har det bra og barna ikke lider noe nød, så ser ikke jeg noe grunn til å være negativ til alt hun deler på bloggen. Og jeg er slettes ikke negativ til alt rundt VP. Hadde jeg vært det hadde jeg nok droppa bloggen for å si det sånn. Jeg diskuterer aldri hvor vidt det hun gjør er bra eller ei. Jeg diskuterer fakta. Jeg spekulerer aldri som mange andre. Så før du fordømmer meg slik som du fordømmer alle de andre haterne så sørg for å forstå hva jeg skriver. Du tilegner meg holdninger jeg ikke har og det setter jeg faktisk ikke pris på. VP sier selv at hun har valgt å dele mye/det meste av livet sitt med leserne. Pg det gjør hub også. Det er personlig og blottleggende det hu skriver, men du kan ikke vite hva jeg mener om det. Kanskje jeg synes det er storveis og flott? Eller kanskje jeg opplever det som en massiv bilkræsj jeg ikke klarer å ta øynene i fra? Anonymous poster hash: e1fe6...791
Frøken_fjong Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 Og jeg er slettes ikke negativ til alt rundt VP. Hadde jeg vært det hadde jeg nok droppa bloggen for å si det sånn. Jeg diskuterer aldri hvor vidt det hun gjør er bra eller ei. Jeg diskuterer fakta. Jeg spekulerer aldri som mange andre. Så før du fordømmer meg slik som du fordømmer alle de andre haterne så sørg for å forstå hva jeg skriver. Du tilegner meg holdninger jeg ikke har og det setter jeg faktisk ikke pris på. VP sier selv at hun har valgt å dele mye/det meste av livet sitt med leserne. Pg det gjør hub også. Det er personlig og blottleggende det hu skriver, men du kan ikke vite hva jeg mener om det. Kanskje jeg synes det er storveis og flott? Eller kanskje jeg opplever det som en massiv bilkræsj jeg ikke klarer å ta øynene i fra? Anonymous poster hash: e1fe6...791 Men du er rimelig flink til å tro og tippe om folk da hvert fall. 😉 Etter det jeg leser, så har de møtt hverandre flere enn to ganger før se flyttet sammen. Og pratet med hverandre en god stund før det også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #17 Skrevet 17. november 2016 Men du er rimelig flink til å tro og tippe om folk da hvert fall. 😉 Etter det jeg leser, så har de møtt hverandre flere enn to ganger før se flyttet sammen. Og pratet med hverandre en god stund før det også. Eneste jeg tipper er at han har aap og det var mest en spøk. Anonymous poster hash: e1fe6...791
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #18 Skrevet 17. november 2016 Men du er rimelig flink til å tro og tippe om folk da hvert fall. 😉 Etter det jeg leser, så har de møtt hverandre flere enn to ganger før se flyttet sammen. Og pratet med hverandre en god stund før det også. Da betyr det at det hun skriver på bloggen er løgn. Der sto det først at han aldri dro etter første møte. Men så ble historien forandret til at de hadde møttes èn gang før det. Vet ikke hvem vi skal tro på jeg.... Anonymous poster hash: b693c...0e7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 Ser ut til at dere blir minst tre på det kurset? Anonymous poster hash: 6f538...2c2 Blir nok tre, ja, men dersom du mener at det er noe galt i meldingen min, så blir nok den tredje deg - ikke meg. Meldingen er nemlig 100% korrekt. Anonymous poster hash: ecaa0...219
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #20 Skrevet 17. november 2016 Blir nok tre, ja, men dersom du mener at det er noe galt i meldingen min, så blir nok den tredje deg - ikke meg. Meldingen er nemlig 100% korrekt. Anonymous poster hash: ecaa0...219 Enig! Anonymous poster hash: f2fa0...e1c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #21 Skrevet 17. november 2016 Dama er bipolar, la henne være Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 17. november 2016 #22 Skrevet 17. november 2016 Dama er bipolar, la henne være Anonymous poster hash: 9e341...e11 Er hun? Det har jeg ikke fått med meg. Har hun skrevet om det på bloggen, eller er det noe du tenker ut fra andre ting hun skriver der? Anonymous poster hash: f2fa0...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå