Gå til innhold

Kjøpe Body shop kalender til 14 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ønsker seg den men ser den er veldig dyr. Har råd, men er der galskap å bruke så mye på en julekalender? Ca 1000kr

Anonymous poster hash: dc639...fb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er galskap og unødvendig.

Anonymous poster hash: dcc4c...fc5

Skrevet

Har hatt den et par ganger. De er ikke noe bra og ikke verdt prisen synes jeg. Ville heller gått for L'Occitaine sin.

Anonymous poster hash: 6789e...e9b

Skrevet

Takk:) finnes det andre sminke kalendere også? Som er gode og har kvalitetsprodukt?

Anonymous poster hash: dc639...fb5

Skrevet

Jeg kjøpte Clinique sin på kicks.no til min 14 åring. Den koster 399kr og er kjempebra!

Anonymous poster hash: 52e76...e29

Skrevet

det synes jeg du fint kan :)

Skrevet

Den til Body shop er vel så dyr fordi den inneholder hele pakninger med ting? Mange av de billigere variantene inneholder reisestørrelser eller bare produktprøver....

Om hun liker produktene til body shop og ellers bruker såpe, shampo, sminke, bodylotion derfra så får hun jo en del for pengene for produktene der er dyre.

Men det finnes flere slike kalendere med småflasker og testerere i, de er mye rimeligere.

På Bli vakker har de 4 forskjellige, men det finnes enda flere om du sjekker parfymerier og nettsider

https://www.blivakker.no/search?SearchTerm=kalender

Anonymous poster hash: ac171...201
Skrevet

Vi kjøpte den til 13-åringen i år. Vurderte mye frem og tilbake om vi skulle gjøre det. Som noen over sier, så inneholder den vanlige produkter og ikke testprodukter. I tillegg er det bla pinsett til napping av øyebryn og andre slike småting.

Litt galskap kanskje, men samtidig er det litt julegave også 😉

Anonymous poster hash: 5139c...aaf

Skrevet

13åringen fikk sin igår og hun har vel sjekket hva de flest innehold alt. Hun kjøpt den selv og betalt minimalt for den. Den er billigere på ferja og når faren til barnet hun er barnevakt for jobbe på ferja ble det ansatt pris. Hadde hun ikke kjøpt den selv så hadde den vært gjemt frem til 1 desember.

Hun er veldig fornøyd med innholdt. Mer enn hun hadde forventet sier hun.

Anonymous poster hash: 3d5b5...06f

Skrevet

1000 kr er vel ikke dyrt for en kalender? Det er jo bare 41-42 kr i snitt PR dag. Om hun ønsker seg den og du har råd,så gå for det☺️

Anonymous poster hash: 17685...081

Skrevet

Den til Body shop er vel så dyr fordi den inneholder hele pakninger med ting? Mange av de billigere variantene inneholder reisestørrelser eller bare produktprøver....

Om hun liker produktene til body shop og ellers bruker såpe, shampo, sminke, bodylotion derfra så får hun jo en del for pengene for produktene der er dyre.

Men det finnes flere slike kalendere med småflasker og testerere i, de er mye rimeligere.

På Bli vakker har de 4 forskjellige, men det finnes enda flere om du sjekker parfymerier og nettsider

https://www.blivakker.no/search?SearchTerm=kalender

Anonymous poster hash: ac171...201

Det må i så fall være den luksusvarianten som inneholder originalstørrelse-produkter, for de som de har hatt tidligere år har kun inneholdt de minste størrelsene og reisestørrelser, og i bare sånne søte, kvalmende jordbær og frukt-varianter.

Anonymous poster hash: 6789e...e9b

Skrevet

Jeg og min datter skal dele en ☺ Vi gleder oss 😊

Anonymous poster hash: 22a67...0ed

Skrevet

13åringen fikk sin igår og hun har vel sjekket hva de flest innehold alt. Hun kjøpt den selv og betalt minimalt for den. Den er billigere på ferja og når faren til barnet hun er barnevakt for jobbe på ferja ble det ansatt pris. Hadde hun ikke kjøpt den selv så hadde den vært gjemt frem til 1 desember.

Hun er veldig fornøyd med innholdt. Mer enn hun hadde forventet sier hun.

Anonymous poster hash: 3d5b5...06f

Ferja?

Anonymous poster hash: 1d049...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...