Gå til innhold

Ned i vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nå gjøre noe med vekta.

Har noen her som har erfaring med Lifesum eller VG sin vektklubb?

Anonymous poster hash: 387ce...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt VG vektklubb, og gått ned 10 kilo (holdt vekta etterpå). Dette var etter svangerskap. Lifesum er ganske lik, jeg har brukt den også, men akkurat nå faller jeg fort ut av slankekarusellen...særlig i helgene, og da ender jeg bare opp med å ikke legge inn data :(

Men det er veldig positivt i forhold til at du ser tydelig hva som er problemet ditt (overspising på kveld, mye snop, overraskelseskalorier osv). Men da må du være flink å legge inn ALT, og ikke jukse. Det er veldig greit med vektklubb at du kan velge ca hvor fort du vil gå ned, etter hvor stor omlegging av kostholdet du er villig til å gjøre!

Skal ned 10 kg til, men nå blir det "fort-og-gæli" metoden, med 4 ukers helvette - starter IDAG. Klarer fint å holde vekta stabilt. Har veid det samme i 3 år nå, så når jeg først kommer ned så blir jeg der, men det er det å klare asketisk livsstil måned ut og måned inn som jeg per nå ikke har motivasjon til. Så første forsøk på slanke-boot-camp!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: b77f7...0b5
Skrevet

Kjøp dagbladet i dag, ganske fin den artikkelen som står der. Er tre professorer som uttaler seg, en sykehusprofessor, en fra idrettshøgskolen og en fra univeritetsprofessor. De er ganske enige faktisk.

Anonymous poster hash: 7da55...e7e

Skrevet

Kjøp dagbladet i dag, ganske fin den artikkelen som står der. Er tre professorer som uttaler seg, en sykehusprofessor, en fra idrettshøgskolen og en fra univeritetsprofessor. De er ganske enige faktisk.

Å hva mener de??

Anonymous poster hash: bd7b4...480

Skrevet

Å hva mener de??

Koster 39 kr på nett

http://www.dagbladet.no/tema/kampen-mot-fedme-denne-kuren-kutter-vekta-10-kilo-pa-under-seks-uker/65287651

To helsider i papiravisen som koster 30 kr i løssalg.

Hovedpoengene var at det er en myte at man må slanke seg sakte, at forskning viser at de som går ned mest de første 2-3 mnd holder vekta nede bedre enn de som slanker seg langsomt. Så sto det en del tips om hvordan man skal holde vekten nede etter vektnedgangen, for det er der den store utfordringen ligger. De fleste klarer gå ned i vekt, men de færreste klarer holde den nede.

Skrevet

Har brukt VG vektklubb, og gått ned 10 kilo (holdt vekta etterpå). Dette var etter svangerskap. Lifesum er ganske lik, jeg har brukt den også, men akkurat nå faller jeg fort ut av slankekarusellen...særlig i helgene, og da ender jeg bare opp med å ikke legge inn data :(

Men det er veldig positivt i forhold til at du ser tydelig hva som er problemet ditt (overspising på kveld, mye snop, overraskelseskalorier osv). Men da må du være flink å legge inn ALT, og ikke jukse. Det er veldig greit med vektklubb at du kan velge ca hvor fort du vil gå ned, etter hvor stor omlegging av kostholdet du er villig til å gjøre!

Skal ned 10 kg til, men nå blir det "fort-og-gæli" metoden, med 4 ukers helvette - starter IDAG. Klarer fint å holde vekta stabilt. Har veid det samme i 3 år nå, så når jeg først kommer ned så blir jeg der, men det er det å klare asketisk livsstil måned ut og måned inn som jeg per nå ikke har motivasjon til. Så første forsøk på slanke-boot-camp!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: b77f7...0b5

Du vet at det er 97% sjanse for at du går opp alt og litt til når du gjør det på den måten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...