Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 tatt ting rolig og blitt godt kjent. Jeg ser utrolig mye positivt i denne mannen, og uenigheter vi har hatt har vi klart å blitt enige om uten mye kjas. Jeg har fått sterke følelser for han og er begynt å tenke at vi muligens kan ha en fremtid sammen. MEN, etterhvert som han har sovet her oftere og oftere har jeg lagt merke til noe som jeg egentlig synes er rimelig heslig. Han pusser så å si Aldri tennene sine! Etterhvert når jeg la merke til dette kjøpte jeg han egen tannbørste og begynte å si sånn; kom så går vi å pusser tennene(før vi skulle legge oss. Gangene jeg ikke sier dette og går før hen i seng så går han aldri å pusser tennene! 😑 Hva mener dere om dette? Ellers når det kommer til feks dusjing er der ingen problem, det gjør han hver dag. Anonymous poster hash: d170d...c37
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 tatt ting rolig og blitt godt kjent. Jeg ser utrolig mye positivt i denne mannen, og uenigheter vi har hatt har vi klart å blitt enige om uten mye kjas. Jeg har fått sterke følelser for han og er begynt å tenke at vi muligens kan ha en fremtid sammen. MEN, etterhvert som han har sovet her oftere og oftere har jeg lagt merke til noe som jeg egentlig synes er rimelig heslig. Han pusser så å si Aldri tennene sine! Etterhvert når jeg la merke til dette kjøpte jeg han egen tannbørste og begynte å si sånn; kom så går vi å pusser tennene(før vi skulle legge oss. Gangene jeg ikke sier dette og går før hen i seng så går han aldri å pusser tennene! Hva mener dere om dette? Ellers når det kommer til feks dusjing er der ingen problem, det gjør han hver dag.Anonymous poster hash: d170d...c37 Heter han Thor så la vøre Hehe Anonymous poster hash: de52f...3d7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Du lurer på om det er vanlig at politifolk ikke pusser tennene? Anonymous poster hash: 5347a...42d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Tannpuss er obligatorisk minst to ganger om dagen, oftere ved behov. Anonymous poster hash: 7d099...427
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Hva med å snakke med ham? Litt god gammeldags kommunikasjon, liksom? Men for å være ærlig, når det gjelder tannpuss, så ville jeg bare sagt det rett ut, og i tydelig tale, at tannpuss er en selvfølgelighet. Minimum to ganger pr. døgn. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Har dessverre en mann selv som er litt sløv med tannpuss. Jeg lever greit med det, selv om jeg skulle ønske han var litt mer nøye. Fortsett du å ta ham med på tannpuss, så blir det nok straks en vane Anonymous poster hash: 0b7df...b82
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Jeg datet en som sjelden pussa tennene og hadde dårlig ånde .. ble ett mareritt til slutt å kysse han .. vi holdt ikke sammen så lenge.. jeg var 18 år og så nok ikke helt alle de indre verdiene helt kanskje ..:/ Anonymous poster hash: 5aad5...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå